My sweet story...

My sweet story...

Thursday, July 29, 2010

Selamat Hari Lahir EMAK

29 July genap usia emak saya 53 tahun. Buat bonda tercinta Selamat Hari Lahir. Semoga mak panjang umur dan diberikan kesihatan yang baik.

Emak... word yang kite takkan boleh gantikan dengan siapa2 pun kat dunia ni. Banyak pengorbanan dan jasa emak dekat kami 5 beradik. Berkat asuhan dan didikan yang sempurna, alhamdulillah kami 5 beradik berjaya menjejakkan kaki ke IPTA.

Dalam kita membesar dan hidup atas bumi Allah ni, semuanya atas berkat doa emak ayah kita. Kalau tak, pasti kita dah terjerumus dalam macam-macam kancah yang tak elok. Saya selalu fikir, doa emak banyak menyelamatkan saya. Paling tidak, Allah beri kita ‘thoughts’ dalam hati yang buat kita terdetik sikit-sikit sana sini untuk berfikir panjang.

Pengorbanan mak memang tak terbalas sampai bila-bila. Terima kasih emak atas segala-galanya. SELAMAT HARI LAHIR

Kami semua sayang emak...tak sabar nak balik raya di perak

8 comments:

fabulous.farah said...

happy birthday to your mom..huhu..sedondon smeua oren tibe2 ade hijau.=p ke hijau tu pengantin?

YanDarwisy said...

Selamat Hari jadi auntie...semoga dpanjangkan umur & dmurahkan rezeki ya!

Mrs.Eady said...

selamat harijadi emak!eh..hehehe..selamat hari lahir auntie..
semoga dipanjangkan umur,diberi kesihatan yg baik & sentiasa dilindungia allah.insyallah..

mamalieyna said...

selamat hari lahir buat mak nieda! moga kekal sihat dn happy selalu! mmg jasa seorang Emak tak terhitung banyaknya!

Huda said...

happy birthday to mak nieda:)

Softtouch [Hanim] said...

hepy birthday utk mak nieda..Dekat2 yer tarikhnya ngan birthday mak en nizam..Semoga mak nieda pjg umur , diberi kesihatan yg baik n bahagia2 selalu..

oo raya ni turn umah nieda yer..Samalh muza turn belah mzua plak..xsabarnya..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

Selamat Hari Lahir Makcik.. semoga makcik dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki.. untung dapat anak2 penyayang macam nieda ni

Farra Dhelina said...

hpy bday to ur mum..smga pjg umr & murah rezeki :-)

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails