My sweet story...

My sweet story...

Sunday, July 4, 2010

Kita minum dulu

Sekarang ni mummy happy bila Humaira boleh minum air. Sebelum ni lepas makan mesti menyusu badan untuk hilangkan dahaga seperti entri INI. Sekarang alhamdulillah, dah boleh minum. Paling dia suka kalau buatkan air jus buah, laju je. Air masak kurang sikit.

Sedapnya jus epal ni...


Sampai muncung sedepa..hehe

9 comments:

Huda said...

sedapnye..aunty nak sikit leh? :)

Ain said...

sedapnya tengok humaira minum....

bagus untuk penghadaman kan....

boleh la amalkan selalu nanti...

mamalieyna said...

baikk punya muncung humaira..hikhik..sedap la tuuu.. kan..^_^

lily azliyana @ mama zara said...

hehe..sedap ek humaira rase manis air buah tuh..syok tgk die minum..=)

ezan said...

nak sikit gak... :P

sarah xreti nk minum pakai straw or sippy cup cam humaira... penah ezan ajar.. :((

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Baguslah Humairah nk gak minum jus..
sampai termuncung jer dia..Klu Qis..susah nk bg dia minum jus..mmg dia tolak total.. ;)

fabulous.farah said...

hehe..muncung tak cukup=p nak lagi~~

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

ala...tomeinye mulut muncung tu. pandai minum guna straw yer... sofie belum pandai minum guna straw.

p!nkerton said...

pandai humaiara minum pakai cup tu. athirah skali dua je dia nak la, pastu reject terus. nak minum pakau cup biasa je. rugi je mommy dia beli memacam jenis huhu ;p

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails