My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, July 21, 2010

Humaira at playground

Mummy bawa Humaira jalan-jalan di playground dekat kawasan perumahan. Kali pertama mummy bawa Humaira ke sini...Happy betul dia dapat main. Daddy ingat anak daranya tak pandai main.

Rasanya lepas ni, playground antara tempat wajib kena bawa Humaira kalau ada masa terluang..Sebabnya????masa mummy dgn daddy ajak Humaira balik, dia punya mengamuk..Kes taknak balik, nak main jer..

Snap pic guna kamera hp je..



Gelongsor ni si kenit masih takut lagi


Ada hati nak panjat masuk dalam ni....







Suka picture ni...ralit tgk burung berterbangan...nanti kita ajak daddy pergi taman burung ye Humaira..Daddy dh janji nak bawa

17 comments:

mamalieyna said...

waah sume mainan humaira cuba eh..hikhik..budak2 sinonim tul dgn playground kan..^_^

Momma Mia said...

hehe kene bawa slalu.. dia dah rasa syok tuh... bijak la humaira

fabulous.farah said...

hehe..kalo selalu datang dah tak takut la tu kut. memang dia tak tinggal papan gelongsor tu=p

FIZA said...

hihi..tomeinya humaira..bila la antie nak jumpa nie..

ezan said...

humaira nanti g playround ajak sarah sekali la.. baru best main ramai2. sarah pun suka sgt g playground sampai xnk balik. :P

wan sujaihah said...

selalu mak ayah takut anak jatuh...tu yang tak caya..tapi klu kita kawal..best betul kan...:)

☆ lieya latif ☆ said...

sonoknye humaira dpt outing main kat playground....nieda, siap laa bile humaira pandai mintak...mmg tiap2 ptg laa kene pi playground heheheheeh....

Elyn said...

budak baya tu kalau dh dpt pi playground mmg tak nak balik la.... jenuh kite pujuk nnt ehehhehe

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah sukanyer humaira main kat taman menan...

Dee said...

muka serius je bila tgk burung..hehehe..budak2 mmg suka playground kan sis..

Ena said...

alahai.. memg sweet sangat.. kemain tu sampai tak nak balik yeh!..hihi.. budak2 camtu la kan.. sama la ngan anak2 ena.. jenuh pujuk bawru nak balik..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Hepinyer Humairah main kat playground tu..
Lily dh lama x bawa Qis p playground sejak 'peristiwa berdarah' tempohari.. ;)

Yan said...

comelnye dia..
seronokla tu dpt men kat playgorund

wahida said...

anak saya pun kalau dpt main playground x ingat nak balik...

wahida said...

lupa nak cakap ada award utk awak..amek eh..

~ana~ said...

nieda, budak2 mmg gini la...bila dah dpt main kat playground, mesti xmo balik..ajmal gitu la..hu3x..

Ummi Salsabila said...

comel! aunty pun suke pi playground.seronok tgk bdk2 happy!

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails