My sweet story...

My sweet story...

Tuesday, July 20, 2010

Humaira menyanyi

Anak dara mummy ni bukan main lagi. Kalau daddy dia main gitar siaplah....boleh dengar suara emas dia, mulalah berjoget kalau Embah tengok, mesti geleng kepala

kemain lagi, ternganga mulut menyanyi..masuk lalat nanti..hehehe


Si daddy nya pun, memekak main gitar...Sudah2lah tu pergi jamming

15 comments:

Softtouch [Hanim] said...

wah en nizam...berjamming ngan humaira ker?ingat dulu en nizam selalu cite pasal2 muzik dlm kelas..contoh pasal album amy search dulu..yg album dia 'RAMPAGE' kot...lepas tu bila org kg en nizam sebut mmg klakar..jd RAMPAGEI...nieda faham tak?he he he..klaka oo en nizam dulu..

nieda said...

softouch: mestilah ingat...dia tu mmg KELAKAR. Ingat tak kes yani nangis gara2 cik abe ku???haha kelakar

ezan said...

wah humaira ad bakat seni dari daddy ye.. bagus2.. nanti leh masuk idola kecil.. hehehe...

☆ lieya latif ☆ said...

alah nieda.....rakam ar...tingin nak dengar suare si comel nie...mesti riuh mulut die kan....wah ini mcm leh tubuhkan band ni heheheheeh

wan sujaihah said...

fuyohhhh...ayah dia main gitar sampai humairah ternganga...:)

wahida said...

alamak bestnyer dpt hubby yg pandai main gitar...mesti dia pernah mainkan gitar utk awak kan..

mamalieyna said...

waah dah tunjuk bakat ni, anak seni gituw! ^_^

MamaYatie said...

mana nak tumpah kuah kalo tak dalam nasi...hehehe..mummy kena paham la yer..

[-suziey-] said...

umangaih..ade style la en daddy maion gitar..tu gitar letrik ke? yg kuat bunyinya tu?

LiLy @ MumMyQiStInA said...

mesti comel jer humairah menyanyi tu kan..ada bakat tu..blh d asah lg.. :)

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

humairah nak ikut daddy dia jamming ke? alahai anak dara mummy ni...

fabulous.farah said...

hehehe..bapak borek anak rintik ni=p

Dee said...

wah..mesti hubby u romantik..pandai main gitar..humaira sok leh jd backup singer..hehehe..

nieda said...

ezan: humaira kalau dgr lagu mmg akan bejoget..daddy dia nyanyi, dia pun nak ikut sama

lieya: tak boleh nak rakam, si kenit ni kejap je nanti nak terpa kt kamera

wan: haah, jangan masuk lalat kt mulut sudah..hehe

wahida: masa zaman bercinta rajinla dia nyanyikan utk saya..skrg kena request.huhu

mamalieyna: anak seni???ish marah nenek dia nanti.

mamayatie: ini kes suka tgk daddy dia main gitar.hehe

suziey: haah gitar elektrik..mmg sakit telinga kalau dengar

lily: tak taulah, daddy dia mmg pandai menyanyi,kalau mummy dia nyanyi sumbang sana sini

Fiza: daddy girl, semua yg daddy suka nak ikut..sabar ajelah

farah: haah yelah tu

dee: romantik ke? masa couple je dia rajin nyanyikan utk i..hehe

Ena said...

memg sweetttt.. heheh
bolatttttttnyer mate.. ;D

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails