My sweet story...

My sweet story...

Saturday, August 14, 2010

Terjah BookXcess sempena 3rd Anniversary

Hari Sabtu daddy ajak pergi BookXcess di Amcorp Mall sempena 3rd Anniversary. Rambang mata tengok buku di sana. Banyak stock baru sampai. Sempat grab 3 buku untuk Humaira. Dah banyak buku budak tecik ni. Cukuplah tu untuk tahun ni ye Humaira..hehe...

Credit to BookXcess blog.. Promosi sehingga esok


Humaira on the way nak beli buku,,tengoklah dahi habis luka kena cakar. Gara-gara mummy tak potong kuku Humaira. Susah betul nak potong kuku, kena tunggu waktu Humaira tidur.


Buku untuk Humaira.

4 comments:

Mama Qiestina said...

happy anvv nieda :)

hihi muke humaira tu kena cakar eyh? sama mcm qies..suke cakar moke.heee

~ana~ said...

aqil pun susah nak potong kuku dia..mmg kena tunggu dia tdo la...

wahh..banyak nya buku humaira....

Softtouch [Hanim] said...

wa...banyaknya buku humaira...bagus...kecik2 dah terapkan dgn buku..biar smpai besar humaira suka buku yer...

Ain said...

bestnya humaira dapat banyak buku...

rajin2 baca yer...

ain nak jemput nieda join ga nie

http://aindancontest.blogspot.com/2010/08/giveaway-raya-dari-ms-nor.html

simple jer tau..

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails