My sweet story...

My sweet story...

Sunday, August 8, 2010

Milik siapakah kaki kecil ini???

Milik Humaira lah...siapa lagi si tukang kacau mummy ni..Dah pandai nak ambil semua barang atas meja solek. Siap terangkat kaki nak capai benda. Waktu mummy nak solat, time tulah dia nak kacau. Dengan daddy lagi dia suka kacau, bila daddy sujud si kenit ni boleh geletek kaki daddy.

Tengok tu kaki dia siap terangkat lagi???


Ambil apa tu Humaira???


Taraa....penyepit rambut

4 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh..comel okey ...tegenit2 tgk kaki jengket si humaira nie...heheheheeheh....

mmg baye2 humaira ni pandai mengemas dah nieda.....heheheehehh

mas said...

xpe nieda...
mmg kita kene rajin tlg kemas sama...
mmg lepak kn...

heheheh...
cutekan bila kita tgk kanak2 baya2 humaira kan...
mmg mengerikan bila tiba bab memanjat tuh...adehh...

idah azim said...

pandainye humaira ni jinjit2 ye..tp nape basah kat bontot humaira tu..hehe..terparking atas air ke? xkan pampers bocor kut...hehe

Huda said...

hehe..klakar la humaira ni :)

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails