My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, August 25, 2010

Kempen 1 blog 1 Bendera

31 Ogos ini, kita bakal menyambut hari kemerdekaan negara yang ke 53 tahun. Atas dasar sayang dan semangat cintakan negara, saya nak kibarkan jalur gemilang di blog ini. Minggu lepas tengok berita TV3 semakin kurang yang mengibarkan bendera di rumah masing-masing. Semoga dengan mengibarkan bendera di rumah alam maya ini menaikkan semangat patriotik kepada kita semua..Jom ramai-ramai kita kibarkan Bendera Malaysia..




5 comments:

chugie said...

wah, nieda pun dh kibarkan bendera kat dlm blog...

~~Ciklinn~~ said...

wah dah kibar yer... ciklinn mlm ni lah kibar.. ni duk pgang bdk demam...

Farra Dhelina said...

nk pasang gak la bendera! ;-)

Softtouch [Hanim] said...

ok...nnti muza kibarkan bendera yer..TQ

Azfa said...

kt rumah baru pasang smlm..kt keta blm lg...kt blog baru nk buat...hehe..lps rgok blog awak...tq

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails