My sweet story...

My sweet story...

Thursday, August 12, 2010

Pembantu kecil siapkan juadah bersahur

Hari ni Humaira jadi pembantu mummy siapkan juadah untuk bersahur. Budak kecik sorang ni, kalau baru bangun tidur jangan haraplah nak dengan daddy. Asyik nak berkepit dengan mummy je..

Bodak bangun di pagi hari..Baru lepas nangis bilamana buka mata nampak daddy. Mummy kt dapur masa ni

15 comments:

Dee said...

u bangun sahur..dia pun bangun sekali ke sis..alahai..

Softtouch [Hanim] said...

alololo..sian nye humaira tgk mummynya tade..samalah darissa td..bangun plak masa sahur..

~ana~ said...

alahai..humaira nak pose gak erk....

mamalieyna said...

HUMAIRA PUN BGN SAHUR KE? LEH KWN NGN AYEP..SUKA BGN NK TOLONG MAMA! ^_^

wan sujaihah said...

he he... amla kita nanti leh masak tuk kita plak kak...asik berkepit ngan mama je :)

wahida said...

meriah sikit suasana sahur nieda kan...

Nia said...

kalau anak tak nak berenggang dengan kita ni, rasa bangga juga kekadang dlm hati..hehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sama gaklah ngan Qis ni..kita bgn sahur..dia gak yg sibuk bgn..dh tu bgn nk melekat jer susu..

☆ lieya latif ☆ said...

kehkeh keh ...anak mummy nie heheeheh.....

humaira nak tlg mummy ke...

fabulous.farah said...

die pon nak tolong mama die masak jugak=p

Ena said...

anak mumyy la tu namanya.. heheh.. cam anak sy juga la mase kcik tak nak ngan abahnya.. berkepit ngan ummi nye sokmo.. sanggup tunggu depan bilik air.. hoho
tak pe.. humaira tolong temankan mummy nye.. ;D

Farra Dhelina said...

sama lah dgn ank dara sy..siap ikut mkn lagi..hmmm ;-)

YanDarwisy said...

Sweet jer ader pembantu kecil ni kan. Lain yd di suruh lain yg dibuat..

Huda said...

humaira bgn sahur gak ke?:) sweet je dia..

Momma Mia said...

bagusnya tolong mummy kat dapur & bangun sahur

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails