My sweet story...

My sweet story...

Tuesday, August 24, 2010

Gaya Humaira gimnastik

Tu dia, gaya menonggeng Humaira. Mentang-mentanglah tulang lembut lagi. Ini Peel terbaru Humaira. Lagi satu suka jalan atas tilam. Kalau mummy ajak praktis kt lantai jangan harap dia nak. Hari tu dia menonggeng terus tergolek, siap gelak2 lagi.

Ada berani???


Cak...


Inilah bodak gimnastik tu..

14 comments:

chugie said...

hmm.. same lah ngn fatin sekarang ni nieda. asyiklah tonggeng2 camtu.

Ena said...

heheheh..

tak pe budak2 wat aksi cemggitu memg comei jekkk..
tapi bebaik ye sayang.. kan terjatuh nanti..

☆ lieya latif ☆ said...

kehkeh keh .....vontot comey....heheheeh humaira kemain lagi main cak2 ikut bawah yeak.....dulu mia mija suke gak buat camni nieda...tapi aku yg ngeri, takut terlipat tegolek nanti heheheeheh

~ana~ said...

pandai humaira buat gaya gimnastik..mau jd ahli gimnas kah?suruh mummy train tiap2 hari ok..:)

Softtouch [Hanim] said...

he he he...
kemain lg bergi nastik yer humaira...comel..

mamalieyna said...

hikhik..budak2 akan melalui pengalaman ni..menjadi gimnas..cam arif dulu gak..kelakar kan..^_^

Noreen said...

alooo baik2 nnti ttonggeng jatuh bwh katil plk....
riza sgt suka wt aksi mcm nie..tp mak tok kata riza usha adik jauh lagi ke dekat..hukhukhuk...

rasp said...

kecik2 dah tunjuk bakat bergimnas ya...

maszmadi said...

hikhik cumel la humaira wat gimnastik..

fabulous.farah said...

hehehe..nanti boleh join gymnast negara..dah tunjuk bakat dah tu=p

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

hahahahaha.....
sgt comel gaya menonggeng dia tu. humaira buat lawak la...

wahida said...

alalalala....tepuk bontot tu kang...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

adush, ahli gimnas upenyer Humaira ni ekk.. btw, kena pantau gak tu, takut berlipat ke ape, Nauzubillah..

MamaYatie said...

wah...dah nampak dah bakat humaira tu..bley asah lagi..hahaha

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails