My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, August 25, 2010

Humaira dan anak-anak

Humaira gegirl ni ada 3 ekor anak..Sayang betul dengan anak-anak dia..Siapa anak Humaira?

Tara...

Paling Humaira sayang bebear..Kalau lepas dia BF mesti suruh bebear dia BF juga


3 ekoq semuanya, siap ada nama lagi


Squid Humaira tak berapa suka..Kesayangannya bebear dan pooh


Sayang bebear..muah


Disebalik lampu...


Nangis...apa kes???

14 comments:

p!nkerton said...

wah nieda, cantik2 gambar ni. ala2 experiment shooting dgn lampu gitu :D model pun comeyy hikhik (termasuklah bebear skali :D)

Softtouch [Hanim] said...

nak adiklah tu nieda..nk kwn...haah nieda cntik gmbar2 tu...

mamalieyna said...

alala tomeinyaa bebear humaira tu...auntie berkenan..tp ayep boboy, tk mo la biasakan ngn bebear..hehe..ayep ada upin sekor je ^_^

lorr awat nangih =P

Ena said...

ok la tu ada gak kawan humaira kan!.. 3 lagi.. ;D
comei gak bebear tu.. syok la leh peluk2 main..
tak macam anak2 ena.. menan2 mcm tu haya leh dipandang aje la.. sbb dorang alah dengan benda yg berbulu.. huhu

awat humaira nagis pulak.. alahai..

~ana~ said...

cantik nya gmbr2 ni..

humaira sayang, kenapa nangis tuh....

wahida said...

kalau gegirl mesti main anak patung kan? kalau anak saya yg dua2 boy tu asyikla nak keta ngan moto je...

☆ lieya latif ☆ said...

alahai sweetnye nieda....pandai humaira main anak patung...pasni start main masak2 plak ...bolehlaa beli set masak2 pas ni heheheeh

cantik2 gambar nieda...suke tgk....especially yg lampu2 tuh...

MamaYatie said...

seronok humaira ada 3 kawan..hihi..
nice photos..

rasp said...

pandai dia nak berkawan ek...
leh plak nak share BF dgn kengkawan hehehehehe...
so sweetttt...nice pics sis!

Huda said...

sweetnye humaira n anak2 :) piccas sume lawa..

Dee said...

alah..comelnya anak2 humaira tu..sama comel ngan dia..

fabulous.farah said...

hehehe..comelness..gambar pon cantik..kecik2 dah ade naluri keibuan. siap bf lagi=)

YanDarwisy said...

Dah nangis pulak da....dah cantik2 amik gambar.

Farra Dhelina said...

alaaa nape nangis tu??

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails