My sweet story...

My sweet story...

Monday, August 9, 2010

Tayang gigi geraham Humaira

Baru dapat capture gigi geraham Humaira. Kedekut nak tunjuk. Bila mummy nak snap je cepat2 lari. Akhirnya dapat juga snap, itupun masa Humaira menangis. Sebab apa menangis???nak tengok youtube. Tak larat mummy nak layan, dia boleh ngadap youtube 2-3 jam. Baru setahun 3 bulan, macam mana kalau dah besar nanti. Zaman mummy kecil2 mana ada benda macam ni.

Gigi geraham Humaira bahagian bawah kiri dan kanan dah tumbuh. Bahagian atas cuma belah kiri shj. Tak lama lagi mesti muncul belah atas kanan sebab mummy rasa gusi bahagian tu dah keras.

Taraa...


Yang mummy bulatkan, ada gigi baru muncul


Alolo, nangis...

13 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Byk dh GG humairah yer..
Sian dia sampai nangis2 mummy X bg tgk utube erk..Tu lah budak2 zaman skrg..Kanak2 IT.. :)

Softtouch [Hanim] said...

banyak dah gigi humaira..humair ajgn gigit2 mummy tau nnti mummy xbg tgk you tube..

budak2 sekarang dah advance..sekali kita ajar mesti dia nk selalu....layankan jer..

☆ lieya latif ☆ said...

wah dah byk gigi humaira yeak....syok makan ar pas ni humaira heheeheheh.....

hah nieda, dah leh beli berus gigi tuk baby tuh.....kene rajin2 gosok gigi tau humaira heheheeh

yatie chomeyl said...

wah dy byk gigi humaira...nazhan x naik lg gigi geraham.

wan sujaihah said...

wah dah banyak...demam tak dia masu graham dah kuar?...naper nagis humaira?

**sHiKinn** said...

salam kenal..sama la ngn anak sy haikal..kalo tgk you tube..adoi, berjam2..pastu kita pulak kene download kan..

rasp said...

salam sis...
kids zaman skarang mmg advance kan...
ada tu yang lagi expert dari kita hehehehe...
lagi banyak gigi...
lagi byk food kita leh introducekan :D
jgn lupa gosok gigi ya hehehehe

[-suziey-] said...

waa dh ade geraham ats dan bawah..cpt ek..rsnya aQeel mcm xtumbuh lg jek..hikss

MamaYatie said...

alolo...cian humaira..cepatnya tumbuh geraham..mysara maintain jerk 8 btg (4 atas, 4 bwh)..tp selera makan boleh tahan skrg ni..

Ain said...

alolo, nangis tak dapat tengok you tube ya....

ciannya humaira....

banyak jugak gigi humaira dah tumbuh kan....

jangan lupa rajin2 gosok gigi nanti tau...

Dee said...

x lama lagi..penuhlah tu..tp nti bila gigi susu dia jatuh tu lagi nk kena jaga2 kan sis..

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

hehehe...byk dah gigi humairah. pandai betul dia. nanges nak tgk youtube rupanya.

wahida said...

anak saya yg setahun setengah tu pun x byk gigi mcm humairah tu...huhuhu...

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails