My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, August 11, 2010

Online di awal pagi

Lepas sahur terus online sementara nak tunggu waktu subuh..Nasib baik anakanda Humaira tidur je, maklumlah mlm tadi tidur lewat. Pada kebiasaannya kalau mummy dia bangun, dia pun sibuk juga bangun. Anak dara kenit kononnya nak tolong mummy siapkan juadah sahur lah tu..

Selamat berpuasa semua..Semoga kita mendapat keberkatan di bulan yang mulia ini.

7 comments:

Fazlinil Irma said...

ramadhan kareem buat nieda sekeluarga.

☆ lieya latif ☆ said...

seb baik humaira tak kaco sahur sekali heheheeheh...

selamat berpuase nieda...

mamalieyna said...

ooh sempat lg, eina tak smpt dah..bgn kul 4.30..arif sama sibuk bgn sbbnya dia tido awal, balik dr umah pengasuh terus tido..huhu..kita bershur nasi, dia ebrsahur biskut =P

fabulous.farah said...

salam ramadhan jugak nieda=)

wan sujaihah said...

he he ..sempat lagi kak ber online...saya tp pun nak update blog masa sahur....tp terlelap...selamat berpuasa kak :)

YanDarwisy said...

Amin...semoga ramadhan ini memberi 1000 keberkatan dan rezeki buat kita.

yatie chomeyl said...

baby SN pg td sibuk bgn sahur gak huhu

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails