My sweet story...

My sweet story...

Monday, November 1, 2010

Humaira di pasar malam

Alhamdulillah, Atuk Humaira dah kembali sihat. Food poisoning masa pergi kenduri kahwin last week. Ramai orang kampung tu yang cirit birit. Petang Jumaat tu sempat lagi pergi pasar malam di Merlimau. Humaira asyik berkepit je dengan Atuk dia. Bolehla mummy dengan daddy jalan berdua.




Atuk belikan fries untuk Humaira


si budak comot

11 comments:

Ena said...

humaira beli apa kat pasar malam tu sayang.. hehhe.. syok jalan2 ngan atuk yeh!.. ;D

☆ lieya latif ☆ said...

alhamdulillah.....risau kalo abah dan mak kite sakit kan nieda....harap2 terus sihat laa hendaknye....

humaira dah rapat ngan atuknye yeak...kemain lagi jalan pimpim tgn hah....

Softtouch [Hanim] said...

dah rapat dah humaira ngan atuknya..kalu xberkepit ngan mummy dia..ni mesti mnja sangat atuk dia ni nnti...

εïз mummyHaza εïз said...

wahhh bestnye dpt ke Pasar malam. Acik Haza dah lama x ke pasar malam, rasanye sejak bby eizlan dah kuar, ni gara2 si bujang2 x boleh duk diam.. huhuhu

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

sonot pi paso minggu ngan atok ek..
kalo si alya sah2 kena pow belon, Humaira mintak hape?.. heheheheh..

Azfa said...

best nyer melaka.. bila nk pg lg ni..

normi said...

wah humaira dah jd anak atuk la.. dah mau rapat ngan org lain dah.. mudah la nieda kan.. selalunya kepit ngan mummy dia jer kan..

chugie said...

siannye atuk humaira.. agaknye lauk kenduri tu ada yang tak bersih cara pembuatannya tu..

best betul tengok si kecik ni g pasar ek? happy sokmo!

Huda said...

wah!jalan2 pasar mlm ngn atuk nenek yer :) sonoknye dia..hehe

wahida said...

anak saya pulak kalau pegi pasar malam mesti nak ayam goreng...anyway, rindu ngan humairah...

Dee said...

alala..peneman atok tu...makan apa tu smpi comot..

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails