My sweet story...

My sweet story...

Thursday, November 25, 2010

Dunia IT si kecil

Mengikut peel mak pak dia, dalam sehari mesti nak ngadap lappy. Sambil tengok TV sambil online guna Wifi dekat rumah. Bila dah dua orang guna wifi slow sikit connection. Humaira pun taknak kalah, bila nampak mummy dengan daddy buka lappy, mesti minta buka youtube.

Mana satu pilihan Humaira, netbook or notebook. Dua2 screensaver gambar saye..


Ambil notebook la, puas sikit nak layan youtube


Yehaaa, Humaira pun dah ada facebook. Yang ini daddy buat. jom jadi kawan Humaira

9 comments:

Softtouch [Hanim] said...

kelasssss kecik2 dah ade fb..nnti untie add humaira yer...nk tirulah, nk buat utk anak2 muza tu jagklah..he he he

Mrs.Eady said...

aiksss...suruh humaira add antie ye..:D

☆ lieya latif ☆ said...

HAMBOI2.....KEMAIN lagi anak dare ko nieda...ni mmg terikut maknye la nie....dok depan lappy je yeak...tu laa budak2 skrang mmg celik IT...kite dulu2 mane ade...dpt pc tu pun dah besar rahmat dah heeheheheeh...

Ena said...

HEBAT LA HUMAIRA KAN.. DAH ADA FB TU.. HIHI..

BUDAK2 SKRG.. ;D

[-suziey-] said...

waaa dasat..ni la ank zmn IT..kecik2 dh ade facebook..hiks:p

rasp said...

waaaaa..anak2 skarang advance kan...zaman IT maaa...

Dee said...

hamboi..dah ada FB eh..mimi pun suka lyn youtube..tp dee x galakkan sgt dia ada FB..hehehe..

wahida said...

huwaaaa....saya jugak yg x de FB...huhuhu....

~ana~ said...

wah....ada fb tuh...hu3x..kelass gitu...

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails