My sweet story...

My sweet story...

Tuesday, November 23, 2010

Jalan-jalan di Taman Tasik Shah Alam

Lepas makan ABC jalan2 bawa Humaira di Taman Tasik Shah Alam. Dah lama tak menjejakkan kaki dekat sini. Macam biasa, kalau tempat luas pasti anak2 suka. Penat mummy nak kejar Humaira.

Layan gambar riang ria si Humaira...

Ketika baru sampai di Taman Tasik Shah Alam


Berlatarbelakang Masjid Shah Alam


Lajunya jalan


hi...


Suka Humaira tengok air


Penat mummy nak kejar...ermm mummy tak juga kurus


Give me ten mummy...hehe


Ajak balik, menangis taknak. Terpaksa dukung angkut masuk kereta.. Nanti kita pergi lagi k..

13 comments:

Huda said...

petang2 or wiken penuh sini kan :) cumel la humaira ngn skirt ropol2 tu..hihi..

MamaYatie said...

seronok yer humaira sampai tak nak balik..huhu

Softtouch [Hanim] said...

sukanya dia pg taman yer smpai xnk balik.....muza pun dah lama x p tasik shah alam tu..

Ena said...

HAPPY NYA HUMAIRA...
JARANG NAMPAK HUMAIRA SENYUM.. MACAM SI ANIS JUGAK.. SEKALI HUMAIRA SENYUM NAMPAK MANIS & HAPPY SANGAT2.. ;D

Mak Su said...

sronoknya dpt tengok air :)

~ana~ said...

seronok humaira jalan2 smpai xmo balik ye..

wahida said...

masa zaman belajar kat UiTM dulu selalu lepaks kat tasik neh...rindu lah pulok...

shi3la said...

chumelnyer Humaira pakai baju love dad..seronok sangat diyer,jelas terpancar keriagan kat muka diyer..

wohoooo sedapnyer ABC..telan air liur hoo tgk..

☆ lieya latif ☆ said...

hah ....ajak balik tanak keh keh keh ...anak dare ko mmg dah pandai berjalan laa nieda...siap ar, mmg tiap2 mgu wajib bawak pi jalan2 nieh ....tapi takpe, anak tgh sorang ni larat lagi nak layan....ko layankan jek...yg penting die hepi...

BIONIC WOMEN said...

comelnya maira...
budak2 suka kan aktiviti outdoor
gi soping compleks ni dowang dah x heran,,

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam nieda, BSB kalau ke tasik shah alam g jogging jer.tapi tak kurus2 gak.

ieda said...

bukan main sonok humaira nieee
akak x pernah sampai layie :)

Dee said...

oh..teringat kenangan masa study kt itm shah alam dulu..hehehe..

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails