My sweet story...

My sweet story...

Tuesday, November 9, 2010

Bawa Humaira ke playground lagi..

Cerita Ahad lepas, bawa Humaira pergi playground kawasan rumah. Jalan kaki je ke sana, exercise sikit. Hari Ahad meriah playground dekat situ. Ramai anak2 dengan parents masing2. Yang paling best, minggu lepas mummy bawa Humaira ke sana, berkenalan dengan bibik yang pandai mengurut. Apalagi, mummy panggil bibik tu datang rumah minta urutkan badan. Lebih kurang sejam seisi mengurut. Segar rasa badan. Selalu sakit pinggang, maklum lah si kenit ni kalau dah dapat candu (susu) bukan senang nak lepaskan. Tapi tak kisahlah, yang penting Humaira sihat dan mummy berikan hak yang sewajarnya untuk Humaira. Pasni plan tiap2 bulan nak pergi urut. Hehe, price pun ok.

Setiap kali kalau lalu depan playground, mesti tunjuk TU...TU.. Paling dia suka panjat tangga, tanak kena pimpin. Konon dah besar sangat lah tu..



Berjaya..



18 comments:

Huda said...

husna suka main gelongsor, jenuh nak awasi dia, takut jatuh ke ape kan..humaira nampak gigih memanjat tangga tu :)

☆ lieya latif ☆ said...

seronok anak dare ko nieda....tapi kalo gi playground mase tu takde org lain syok...dpt anak kite kongker sorang2 heheeheh.....bukannye ape, kalo ade ramai budak2 kang anak kite yg baru nak belajar menapak ni takut jatuh terlanggar budak2 lain ke....

Wina Momma Kira said...

Kira pun mmg pantang tgk playground..nak² pulak pg bawah rumah je & setiap kali keluar & balik mesti lalu situ

dia pun ape lg? protes la nk ke pg..kdg² tu layanlah jugak tp bile dh lewat sgt & tgk bebudak ramai, terpaksalah dukung dia yg tgh menangis tu :-)

bestnye berurut..wina x sabar nk berurut lps bersalin nanti

Ena said...

seyes, dah lama tak de peluang bawak anak2 p plaground.. huhu
untung humaira, leh bawak selalu..

ieda said...

bagus bawak kids ke taman nie dikk .. biar dia xcercise kann ..
kita pun sama leh xcercise .. kalau nak lahh heheh

wahida said...

saya pun baru ahad lepas gi urut dgn jiran sebelah...hehehe...segar je badan...

normi said...

betul la bebudak ni kan.. klu jumpa playground mesti tak ingat dunia kan.. main sampai pitam baru berhenti.. sama ngan anak2 akak.. hehe humaira take care yer.. takut jatuh nanti..

εïз mummyHaza εïз said...

waaa bestnye.. Acik Haza pun sekarang dah kena urut badan.. Sakit, siang malam x tidur lena dek si kenik.. hehehe

mamalieyna said...

yuhuu..best la humaira tuu..

ohho..nak mengurut gak..kt sini taktau nak terjah mana tuk mengurut..bestnyer nieda!

Farra Dhelina said...

budak2 mmg suka gi playground kan..kita parents la yg jenuh nak pujuk ajak balik hehe

mrs.spicy said...

hehehe..dah nak berdikari. ok lah tu..tayah nak pimpin dah. cuma takut tergolek jer nanti=p

Dee said...

budak2 mmg suka playground ni..mimi kalo dpt main pun xnak balik..

wan sujaihah said...

wahhh humaira dah pandai main sendiri lah...gud girl :)

ct rahani said...

budak2 mmg suka ngan playgroundkan.. dh lama x bwk aidil gi playground.. sini asal petang jer msti ujan..

Softtouch [Hanim] said...

amboi humaira xnk org pgang, dah ebsarlah tu...xde org main, senanglah humaira nak main, xdelah kene lnggar ngan budak lain, selamat sikit...

[-suziey-] said...

waa bestnye humaira play kt playground..tp nmpk relax sket la..klu aQeel dh panjat2 tu..

ummu said...

wah dapat urut dengan bibik,oklah tu Nieda.memang lenguh dan sakit pinggang kalau anak nak mengempeng.anak akak lelaki kuat ngempeng.masa nenen cakap dngan orang pun dia tak bagi.sekarang dia dah tak nenen lagi

strawberryCute said...

Cute nyer humaira..seronok dapat main kat playground..

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails