My sweet story...

My sweet story...

Friday, November 19, 2010

Si comot Humaira

Budak comot ni tak pandang kiri kanan kalau dapat makan coklat. Mummy letak roti dan sapu dengan coklat nutella. Sudahnya roti entah kemana, coklat yang habis dulu. Takpela, kita kasi chance si kenit ni explore rasa coklat tu.

tak pandang kiri kanan dah...


tangan kiri dan kanan dia belasah


yummy


cantik tak muka saye???



* Have a nice weekend semua...

14 comments:

Softtouch [Hanim] said...

he he he...comelnya dia wpun comot ngan coklat..lepas mkn coklat gosok gigi ye humaira

Dee said...

kemain lagi..smpi stim2 mata dia..hahaha..

[-suziey-] said...

hiks..soooooo cute la..bersungguh2 dia mamam..comel jek:p

εïз mummyHaza εïз said...

hehehe.. comeynye ngan comot kat mulut tu.. sopan jek pic no 1 humaira cedok coklate..hehehe

Ena said...

alolorrr.... hehehe..

tak pe la kan mumy.. kasi chance la kan.. ;D

wahida said...

humairah mmg minat abes ngan coklat kan...comel je dia tu...

Mama Qiestina said...

eheheheh syomel maira mamam.

macam qies, dah pandai nak mamam sendiri.comotsss tapi comelss

ct rahani said...

tetap nampak comel wlupun comot.. hiks..

hepi weekend too..

BIONIC WOMEN said...

alahai...
rasa seronokkan tengok anak makan bersungguh.heehhe
tomei maira walaupun tomot..hehehhe

Softtouch [Hanim] said...

nieda...anda telah di tag contest...kalu ada masa buat yer..TQ

~ana~ said...

comot tp comel...penuh gaya..:)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

maman ape tu??..
abes comot muka, hihihiih.. =)

kakyong said...

amboi kusyuk nya dia makan...
suka tengok anak2 yg suka makan mcm ni..

mamalieyna said...

PANDAINYEE..BIARPUN COMOT TP COMEEII! ^_^

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails