My sweet story...

My sweet story...

Thursday, December 23, 2010

our 4th anniversary

23 Dec genap usia perkahwinan kami yang keempat. Tarikh yang akan sentiasa diingati, bertautnya ukiran cinta yang dibina. Secara peribadi, bagi saya ia patut diraikan oleh setiap pasangan suami isteri. Mengimbas kembali nostalgia hidup bersama dan moga2 ia akan dapat menyemarakkan lagi api CINTA. Hehe... Cuma mungkin cara meraikannnya berbeza, bergantung sejauhmana 'sentimental value' yang dirasakan oleh seseorang.


Dear hubby,
Selamat menyambut hari ulangtahun perkahwinan yang keempat. Semoga kita dapat menempuhi segala susah senang bersama. Ya, tidak ada satu perkahwinan pun yang sempurna, yang boleh memberi jaminan akan sentiasa berada dalam keadaan tenang. Kadang2 berlaku juga perselisihan faham. Bukan mudah sebenarnya membina kehidupan bersama individu yang berbeza segalanya. Namun yang paling penting cara penyelesaian yang positif perlu digunapakai. Dari itu kita akan dapat mempelajari kesilapan dan memperbaiki di masa hadapan. Insyaallah.


Allahumma Ya Allah,
Jadikanlah kami suami isteri yang mencintai di kala dekat dan jauh
yang saling menyayangi di kala senang dan susah,

yang saling mengasihi di dalam sendu dan tawa..

Allahumma Ya Allah,
jadikanlah kami pasangan suami isteri yang bersatu kerana redhaMu
dan jadikanlah baitul muslim kami ini landasan menuju cintaMu..

Allahumma Ya Rahman Ya Rahim,
terimalah ibadah kami ini,
satukan kami di taman syurgaMu nanti.

Ya Allah,
tiadalah dua impian kami melainkan izinkanlah kami untuk bertemuMu wahai pemilik cinta yang maha agung
juga kekasihMu khaatimul anbiya Muhammad al mustafa (SAW).

Amin, amin ya robbal 'alamin



Semoga Allah panjangkan usia perkahwinan kita hingga ke akhir hayat. Dan semoga kita dapat mendidik anak2 kita menjadi insan yang berguna di dunia dan akhirat...







* mencari dan terus mencari cinta Ilahi

28 comments:

ana-kirana said...

selamat ulangtahun ....
bahagia tu adalah susah dan senang bersama

moga kekal bahagia :)

Ena said...

Happy 4th Anniversary.. :D

mummy_ayu said...

happy wedding anniversary!! semoga berbahagia selamanya..amin!

Wina Momma Kira said...

happy anniversary nieda!

anniversary date kite samalah :-)

kakyong said...

nieda,

tahniah & semoga bahagia berkekalan... dan semoga dilimpahi rezeki anak2 comel lagi soleh..

☆ lieya latif ☆ said...

alhamdulillah...dah 4 thn....

hepi anivesari nieda...semoga bahagia dan gembira kekal milik nieda sekeluarga.....amin

Huda said...

tahniah nieda n hubby :)
moga bahagia hingga akhirnya, insyaallah..

Farra Dhelina said...

ramai nya anvsry bloggers hr ni..

happy annvsry ye..smga kekal ke akhr hyt!!

ieda said...

eppy anibersary dikk
akak doakan semoga nieda berbahagia dan kekal bersama sehingga ke hujung nyawamu ...

nak oliday mana nie ?? celebrate ..

[-suziey-] said...

happy anniversary nieda..smga kekal abadi dan bahagia ke akhir hayat..

ramai plak smbut anni hr ni..agknya cuti sekolah mmg time org kawen..hehehe

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

happy anniversary nieda.. semoga jodoh berpanjangan hingga ke akhir hayat

RIEFDA UMI ABAH ATHIRAH said...

selamat ulang tahun nida.semoga berkekalan hingga akhir hayat, bahagia dan gembira selalu.sekejapje 4thn ek? ida baru 2 thn bln 10 ritu p tanpa permata hati yg amat disayangi n dirindui. ida rindukan nur athirah natasya. tgk humairah ida trgt humairah dtg mse athirah baru lahir. allah kau kuatkanla imanku n tabahkn atiku

~ana~ said...

happy 4th anniversary to nieda n husband....

~Ifa~ said...

happy anniversary.moga berkekalan hingga ke akhir nyawa.amin

Mama Qiestina said...

happy anvv both of u :)

more humaira to comesss :DD

Liz Rohaizat said...

happy anniversary to both of you! semoga hubungan ini berkekalan hingga ke akhir hayat. amin

normi said...

happy wedding anniversary dari akak.. moga kekal ke hujung nyawa.. sweet jer gambar berdua tu..

p!nkerton said...

happy anniversary nieda & hubby! ;)

rasp said...

hepi anniversary sis...
smoga berbahgia hingga akhir hayat...

εïз mummyHaza εïз said...

selamat ulang tahun yek nieda..

^__^

wahida said...

hepi anniversary my dear!! semoga kalian sentiasa bahagia selamanya..amin...

chugie said...

selamat ulangtahun perkahwinan tuk nieda and husband..
moga sentiasa ceria, gembira, aman damai idup berkeluarga ye..

wah, ari ni je ade 2 teman blogger sy sambut annv.. best lah!

Softtouch [Hanim] said...

hepy anniversary nieda...smeoga kekal hingga akhir hayat...smeoga bahgia2 selalu

K-Baby said...

Hi Mommy,
Let's win cute slogan tees for your kids in conjunction with our blog launch!
mykedaibaby.blogspot.com

bapak humaira in annivesary mode said...

happy anniversary to my lovely wife, i love you and humaira.

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam nieda, happy anniversary semoga kekal ke akhir hayat. insyaallah.

wan sujaihah said...

selamat ulang tahun kak...moga dimurahkan rezeki...aminnnn

kak tu gambar bila..nampak akak cute plak....he he he

idah azim said...

happy anny nieda....semoga bahagia hingga ke syurga..ameen..=)

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails