My sweet story...

My sweet story...

Friday, December 24, 2010

Hasil deraan mummy???

Aunty2 semua, Humaira nak mengadu perasaan ni..



Minggu lepas kan mummy dera saye..

Mummy pakaikan napkin kt atas kepala saye..

Saye memang tak suka, dah lah nampak macam makcik

TAPI...mummy ugut saye

Dia kata kalau taknak pakai jangan ikut mummy keluar

Saye terpaksa redha je, saye tau mummy taknak kepala saye basah..

Sebab dekat luar hujan, daddy parking kereta dekat luar pagar

Sampai je dalam kereta terus saya buka napkin tu..

hehehe..mummy geleng kepala je tengok reaksi saye..

saye pun BIJAK juga..




habis sudah entry meluahkan perasaan dari Humaira..sayang auntie semua...

7 comments:

Huda said...

pandai juga luah perasaan humaira ni yer :) sian dia kene dera ngn mommy..

chugie said...

hehe.. luah perasaan ye sayang? :D

tp itu kan utk kebaikan humairah jugak..

rasp said...

meh auntie babap mummy...
alololo walopun lampin atas kepala mu,
auntie tengok humaira tetappp chomei..muuaahhh

Nia said...

takpe Humaira, mana ada nampak macam makcik, masih comel lagi la dia..hehe

Ena said...

cute la humaira pakai napkin tu.. comei sangat tau!.. ummi sayang kat humaira la dear.. tu pasal la ummi pakai kan.. :D

nza said...

pakai napkin pn comel sgt...umuah!!!!

Farra Dhelina said...

alololo comeyyyy

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails