My sweet story...

My sweet story...

Monday, April 12, 2010

happy 11 months old Humaira

Lambat mummy nak update milestones Humaira. Hujung minggu yang sangat sibuk. 10 April lepas genap Humaira 11 bulan. Sebulan lagi setahun dah dia... Dah besar anak dara mummy.
  • Dah pandai turun dan naik kerusi sendiri
  • Asyik nak berdiri kerjanya, praktis nak berjalan yer Humaira
  • Tidur lewat sekarang, pukul 12.oo baru nak tidur.
  • Suka tengok kartun
  • Suka main nyorok-nyorok dgn mummy. Pasti Humaira cari mummy sampai jumpa
  • Suka tiru apa org sekeliling buat. Kalau mummy atau daddy batuk, Humaira mesti nak tiru juga. Mummy merangkak, Humaira pun merangkak. (sebelum ni, Humaira malas nak merangkak, bila mummy rajin merangkak depan dia, suka pula dia merangkak)
  • Masa Humaira kecil dulu, sukanya kalau si kenit ni diam, aman sikit mummy nak buat kerja. Bila dah besar ni risau mummy kalau dia diam masa mummy buat kerja. Pasti ada agenda dia.
Inilah agenda Humaira. Mummy dekat dapur, dia dekat bilik pasang aircond dengan pintu dan tingkap terbuka entah berapa lamalaa...Mummy dah sorok remote aircond bawah bantal, pandai cari. Akal dah panjang...

Habis ditekan semua button dekat situ.


owh mummy sorokkan remote aircond yer, takpe hp mummy kan ada...


Sengih dia kena bebel..



Concentrate tgk TV. Mummy tak setuju dengan daddy bab ini. Daddy tukar pakej Astro ambil channel kartun untuk Humaira. Sukalah budak kenit ni..


Kita panggil buat tak tahu jer


Tgklah anak dara daddy ni concentrate tgk tv.

8 comments:

mamalieyna said...

haa kuar pun, pg td dah terbaca n3 ni, tp sekali nk ngomen tak buleh daa..hehe..

Happy 11th Month to humaira...waa 1 month to go! ^_^..bestnyer!

alala gewamnye tgk si humaira ni, buat muka comei2 gituw...makin bijak pandai ye dia! ^_^

Ummi Salsabila said...

happy 11months humaira.so cute lah..da besar da die.kjp je.

aufa ms ni titibe ade adik dlm peyut.huhu.

yatie chomeyl said...

hammboi3x humaira ngadap tv kusyuk sampai tak bergerak lansung kepalanya

ct rahani said...

hepi 11 month utk humaira.. x lama lg dh setahun la.. tp nmpak cam budak beso je humaira nih.. comei!

p!nkerton said...

happy 11 months old humaira! kejap je kan dah nak setahun :) khusyuk betul dia tgk pocoyo hehe..

~ana~ said...

waa...x lama lg dah nak sethn dah..makin cute la humaira ni...

Momma Mia said...

Huhu humaira pandai layan astro yer.. suka tgk aksi humaira main hp/remote aircond. Happy 11 months sayang. cepat jer masa berlalu... dah nk setahun humaira...

Intan said...

Happy 11 months old humaira sayang!

Sat je, tak lama lagi setahun dah dia :D

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails