My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, April 28, 2010

Gambar Humaira lagi..kali ini lepas mandi

Minggu ini memang mummy akan letak semua gambar Humaira. Maklumlah blog ini memang dedikasi khas untuk dia. Cerita mummy dan daddy selingan saje.

Layan gambar Humaira lepas mandi. Selalunya masa nak pakaikan baju mesti bertekak dulu dengan Humaira. Adoila susah betul nak pakaikan pakaian dekat dia. Daddy selalu cakap agaknya sebab itu kalau duduk kampung selalu tengok budak2 x berbaju. Masa zaman mummy kecik2 la sekarang tak taulah...hahaha teringat masa mummy kecik2 dulu duduk kt kampung.

Sikat rambut pun taknak..


Sengih mummy tak layan dia


Lepas mandi kena gosok gigi, ini satu kes lagi habis Humaira gigit jari mummy..sakit tau


Suka main dgn berus gigi dia..

6 comments:

mamaaerish : said...

canteknyer gambor2 dier... tmbh modelnyer kiut... jeles i... ;p

ezan said...

sarah pun xsuka sikat rambut lepas mandi.. nasib baik rambutnya ala2 guna jari pun boleh.. hehehe...

lieya_latif said...

tu ar nieda...budak baye2 humaira ni mmg ligat dan cepat...nak pki kan pampers n baju mmg payah...laju jek die pusing n merangkak ke tempat lain heeheheheh

~ana~ said...

budak2 baya ni, kalau nak pakai baju dan pampers mmg payah kan..aqil yg br 5 bln tu pun sama...hu3x..nak pakai kan pampers bkn main susah dia asyik duk pusing..

chugie said...

bila tengok humairah, mesti teringat kat fatin tau... alahai, comelnye lah dia ni..

nanti kite jumpa2 kan fatin n humairah k.. tengok, dorg bleh berkawan x?

fabulous.farah said...

cantik lah gambar..hehe..humaira saja gigit ibu dia nak tunjuk gigi sihat dan kuat=p

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails