My sweet story...

My sweet story...

Tuesday, April 6, 2010

Bila Humaira tolong mummy mengemas rumah

Tak padan yang kecik ada hati nak tolong mummy kemas. Paling dia suka kalau mengemas hari Ahad. Daddy akan beli sampai 3-4 naskah suratkhabar, sibuklah dia nak tolong kemas..

Penat tau mummy Humaira kemas ni..


Ok kita baca buku pula..



Bila Humaira dah pandai panjat sofa, tak boleh nak letak apa2 dekat atas sofa. Sekejap jer dia naik nak ambil barang..nak turun dari sofa tak pandai lagi..


Hp mummy jadi mangsa Humaira, berusaha keras nak naik atas sofa tu

13 comments:

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

memang betul2 mengemas ni...tolong mummmy yer....dah besaq nanti leh tolong masak plak k

Jasfyra said...

tu menunjukkan tanda2 humaira akan jd anak dara paling rajin nanti..hihi

p!nkerton said...

confirm 'kemas' la rumah nieda lepas ni hehe.. ;p

Softtouch [Hanim] said...

tu sikit lagi pndai mngemas dlm almari plak tu nieda...he he he..tgk sikit lagi..

mamalieyna said...

hehe...mmg gitu ler...lama jugak diorang ni suka bab ngemas2 ni..huhu..rumah pastinya akan kemas sentiasa..hikhik..

LyNn HaMzAh said...

alahai comeynyer dia...rajin anak dara u nie...mommy jgn risau la yer...insyaallah dah besar nanti anak dara u lg rajin dari skrg nie...hehehe...

Huda said...

rajinnye humairah :) x tahan kalau dh kemas2 tu dia duk sepah blk..nak marah x smpi hati :)

☆ lieya latif ☆ said...

hik hik hik...mmg nieda...budak baye2 humaira ni mmg rajin laaa explore.... umah kejap jek laa kemas.....heheheehehe....


amboi2...kecik minat henpon....humaira wat pe tu cayang...sms boipren ke afundi Af....heheeheheheeh

chugie said...

humairah tolong mummy ek.. bagus2.. buat lg k! ihik!

fatin pn sama gak, suke betul ngn surat khabar.. kalu dapat, abis 1 ruang tu penuh dengan paper..

tukang kemas: umminye..

ezan said...

ni sah calon2 menantu pilihan. rajin ber'kemas'. nasib baik sarah perempuan.. hehehehe....

Intan said...

Rajin tul dia tolong mummy dia "kemas" kan umah ye...ekeke :D

~ana~ said...

'rajin' betul humaira tlg mummy dia..bleh buat calon menantu ni..heh3x..

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

pandai anak dara ni eek...leh join miya...

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails