My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, October 20, 2010

Zoo negara

Membawa Humaira menerokai dunia baru, mengenali haiwan. Terlalu banyak gambar untuk dikongsi, ada masa nanti akan upload kemudian.

Selamat datang ke Zoo Negara


Zirafah, terpegun seketika Humaira

10 comments:

mamaaerish@eb said...

skarang msk braper eh?... best sgt.... terujer nk pegi... ;p

☆ lieya latif ☆ said...

wow, berani humaira berdiri kat situ....lieya ingat lagi, bawak mija mase kecik2....takut tol die tgk zirafah ngan gajah heeheheheh.....

rasp said...

bestnya gi zoo...
mesti humaira hepi & cam terpegun tgk the animals kan sis..
i nie dok cadang nak bawa sapphire gi untuk the 3rd time...
tapi sampai hari nie tak pegi2 lagik...

Huda said...

bestnye humaira dh p zoo :) mesti dia sgt teruja kan nieda :) bagus utk sessi pembelajaran dia kan.

~ana~ said...

waaa...best nya humaira g zoo....mesti excited dia tgk binatang2 kan nieda...:)

Softtouch [Hanim] said...

eh..xtakut plak dia sorang2 tgkap pic tu yer...gud girl..mesti suka dia tgk haiwan2 tu

Jasfyra said...

bestkan p zoo..humaira lg best sbb dah dpt kaki.seronok la dia

mamalieyna said...

baru bercadang2 nak bwk arif ke san..sure teruja diorang kan...^_^...herm bila nak g ni...

SYaMiLa said...

beraninya..anak2 sya tk nak pegi dekat camtu...

My Recent Post "Cik T Makan T"

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

terkzut tgk lobang idung pes picca.. heheheheh..
Humaira tak takut ke tgk binatang kat zoo?.. huhuh, my alya bawak pi aquaria pn takut tgk shark.. sabo je la.. tgk beruang kat mini zoo lagi la.. malu kompeni sungguh la.. ;(

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails