My sweet story...

My sweet story...

Thursday, October 28, 2010

ayam bakar dan coklat

Dah lama tak cerita aktiviti memasak. Hari tu tengok resepi dekat internet macam sedap je ayam bakar lada hitam mayonis. Belek2 bahan2 senang je, jadi mummy dibantu oleh Humaira telah memulakan operasi membuat ayam bakar. Bakar dalam oven je.

yummy..


Tangan si kecik ni tak sabar nak makan



Kemudian mummy buat home made coklat. Dah lama nak buat oreo coklat baru minggu ni berkesempatan. Humaira plg suka, sebab dia peminat coklat.

Bulat besar dalam tu ada biskut oreo, yang kecil tu mummy letak badam. wording tu tinggal perkataan HUMAR je, huruf A dan I selamat masuk mulut Humaira dah..hehe. Pasni kalau ada masa teringin nak design coklat cantik2.

11 comments:

ieda said...

ermmm sedapnya nampak ayam bakar tuuu ... enakkk gituu ..

coklat ! ... oh nooo .. rajin buat choc :)

εïз mummyHaza εïз said...

wahhh sedap tu nieda... jom kite berBBQ ^^ mesti best kan..

Ciklinn said...

rajinnyer mummy... seronok kan masak2 kalu anak2 suka..... rajin jer kita kedapur kan....

Huda said...

wah..best tu ayam bakar :) nmpk menyelerakan :) eh camne wat coklat sendiri ?

mrs.spicy said...

ayam bakar nampak sangat menyelerekan!

nieda said...

huda: nieda ada letak resepinya kt dalam blog dulu.

http://hasnidaomar.blogspot.com/2010/10/aktiviti-membuat-homemade-coklat-dan.html

Softtouch [Hanim] said...

sedapnya ayam bakar tu...
wa nieda dh pndai buat coklat..boleh buat bisnes nie...

☆ lieya latif ☆ said...

aduh...ayam bkar tu nieda...mmg sedap...lieya ni bab2 bbq mmg peberet laaa heheheeheh

coklat pun ko buat...mmg rajin tau nieda nie.....

~ana~ said...

sedap nya coklat tuh..hu3x..bila la ada kerajinan nak buat nig....hu3x..

[-suziey-] said...

wooooo bestnye pandai buat coklat..haih syiok btl mkn coklat home made..ayam tu menarikss

Lelord said...

clap2...nak cuba arrr wat cekelat

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails