My sweet story...

My sweet story...

Tuesday, October 19, 2010

Playground time..

Aktiviti riadah bersama Humaira. Dah lama tak pergi playground semenjak puasa lepas. Sejak dah dapat kaki ni, makin laju berjalan. Setiap kali nampak playground, tangan mesti tunjuk ke arah tu. Dah taknak orang pegang tangan dia. Semua benda nak buat sendiri.



Sempat lagi nak main cak cak dgn mummy

13 comments:

Huda said...

sweetnye humaira main cak cak ngan mommy yer :) mmgpun nieda, mereka ni bile dh dpt kaki mcm2 benda nak wat sendiri..heheh

☆ lieya latif ☆ said...

alah!!!! suke tul lieya ngan pic cak2 tu nieda...comel giler okeyyyy!!! heheeheh

bagus bawak gi playground ni...bagi budak2 expose dunia luar.....lieya plak suke bawak mia mija gi swimming.......

mamalieyna said...

comeynye main cak cak..hehe..sweet..

[-suziey-] said...

hiks..so cute la humaira main cak2..comel jek..siap gaya tgn lagi..

Softtouch [Hanim] said...

mmg nieda kalu budak2 ni dpt kaki mmg jalan je kejenya..xnk pgang2 konon2 dah besar sgt lah tu..

cakkkkkk...humaira balik..

~ana~ said...

xcited diaorg ni bila dah dpt berjalan kan..asyik nak jalan je..

rasp said...

kids & playground...
takleh dipisahkan ek sis...
alolololo comei main cak cak tu :D

mrs.spicy said...

gambr last main cak cak ke? comei~~

Jasfyra said...

sukanya humaira p playground..dah xmo mummy pegang pulak tu :)

chugie said...

bestnye umairah dpt ke playground.. kanak2 memang suke kan playground kan. Bila dh bawak ke sana, sure x nak balik.. :D

Farra Dhelina said...

budak2 klu dpt lepas, mmg taknak pegang tangan punya..hehe

Nia said...

ala,..gambar Humaira yg 1st tu comel sgt. budak2 ni ada satu time, semua dia nak buat sendiri kan. kita ni yg cuak takut dia jatuh.

Fazlinil Irma said...

seronoknya kat msia. hari2 boleh main kat luar. duk negara bermusim ni kena tunggu panas baru seronok main.

kalau dak. duk dalam rumah ja. bila dah lama2. jd biasa dah.

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails