My sweet story...

My sweet story...

Monday, October 18, 2010

Upin Humaira

Weekend lepas nenek dgn atuk Humaira dari Muar datang, nak hantar adiknya ke Tabung Haji Kelana Jaya. Mummy dengan Humaira tak join sekali sebab mereka hantar pun dah malam lebih kurang pukul 9.00 malam gerak ke Kelana Jaya. Sampai rumah pun dalam pukul 2.30 pagi. Balik dari Kelana Jaya, nenek Humaira belikan Upin untuk cucu kesayangan dia.

Pagi2 bangun tidur, tersenyum je Humaira nampak Upin. Siap sebut PIN. Kemana pergi mesti nak bawa PIN dia.

Sambil tengok TV, PIN tetap di tangan.


Marah kalau mummy sayang PIN dia


Botol air kat tepi PIN Humaira. Dia baru bagi PIN dia minum air. hehe...


Bercakap dengan PIN dia. Entah apalah dia sembangnya

10 comments:

Softtouch [Hanim] said...

ooo humaira suka upin yer...kemain lagi dia borak n bg air yer..dia igt lwn dia lah tu...mmg suka berkawan humaira nie...

majlis tu nnti 30/10/2010. Nnti muza jemput nieda n kwn2 kita masa blaja nnti..nnti muza bg map yer..dtg tau..

εïз mummyHaza εïз said...

peminat upin ipin nih... hehehe Humaira sihat ker...

~ As ~ said...

ahaha..sama tau ngan azam...celik je upin ipin semua upin ipin. ada entry psl ni jg kat sini http://puannoel.blogspot.com/2010/09/saya-dah-2-tahun.html

mamalieyna said...

pandai buat sembang ngn upin ye humaira..hehe..sembang apalah tu?..hehe..

mrs.spicy said...

hahaha..siap bagi air tuh..ade tokoh jadi kakak penyayang ni..

rasp said...

kecil2 pun tau upin ipin kan sis...
pandai dia main dgn PIN!

Huda said...

hehe..peminat no 1 la ni yer :) siap bg air lg tuk pin minum..pandai humaira..

wan sujaihah said...

wah humaira jaga pin ek...akak pun sibuk menjaga pin laek...cute2...belun tu nanti akan abis angin..akak beli kan anak patung pin plak :)

chugie said...

heheh.. gembira die dpt upin ye.. pasni suh mummy belikan patung nye k!

Fazlinil Irma said...

peminat upin ipin ni merata ada. sy dulu pun bila perkenalkan kartun ni kat anak-anak kak ct. hari2 nak tengok. skrg bila dah lama kurang sikit tgok..

sampai satu tahap. beli cd dr msia. punyalah minat sgt. heh.

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails