My sweet story...

My sweet story...

Tuesday, October 12, 2010

Didik Humaira solat

Melentur buluh biarlah dari rebungnya. Sejuk hati mummy bila Humaira pakai telekung. Nanti mummy carikan telekung yang comel untuk Humaira. Sekarang ni dah pandai, kalau dengar bunyi azan di TV, automatik letak jari dekat mulut suruh senyap.



11 comments:

wan sujaihah said...

alahai pandai nyer dia...pasni dia ikut akak jemaah plak :)

Nia said...

alala,..sgt chumel! nanti kalau dpt yg telekung kecik tu, lg tambah chumel. hehe. takpe, kita didik anak start mcm ni la kan.

εïз mummyHaza εïз said...

cute comel.. InsyaAllah sejuk perut ibu mengandung.. ^,^

[-suziey-] said...

comel je humaira pakai telekung..alhamdulillah..dr kecik la kena bg pendedahan..

~ana~ said...

clever la humaira nih....:)

☆ lieya latif ☆ said...

alahai...comel...sejuk mate menengoknye nieda.....

Huda said...

betul tu nieda..dari kecik ni kite kena ajar mereka benda2 baik ni..bak kata pepatah, melentur buluh dari rebung :)

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

anak2 ni automatik, suka tiru apa yg ibu ayah buat. sbb tgk ubu ayah solat tu yg humairah nak solat sekali. bagus....humairah jadi anak solehah yer...rajin solat, sejuk hati ibu.

normi said...

cumil nya humaira pakai telekung.. pas ni jadi ustazah tau.. akak jadi teringin nak ada anak perempuan lak bila tgk humaira ni.. hehe.. bila tu tak tahu lagi..

Softtouch [Hanim] said...

baguslah dr kecik ajar2 kan sikit kan..nnti dah ebsar xliat...comel je pakai telekung...

mamalieyna said...

alahai mmg cute sangat! kalau saiz humaira sndiri, sure lg cute! ^_^

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails