My sweet story...

My sweet story...

Saturday, January 8, 2011

aktiviti hujung minggu

Hujung minggu ni duduk rumah diam2..daddy ada kelas Sabtu dan Ahad sampai petang.

Apa nak buat??? KEMAS RUMAH. Petang ni atuk dan nenek Humaira nak datang. Dengar je cucu kesayangan demam, sanggup datang ke Shah Alam. Hari ni nak mop lantai. Sekarang ni senang sikit nak mop, Humaira takkan kacau. Dia dah fobia kalau mummy mop lantai.. Duduk diam2 jer , sebab dah pernah jatuh sampai benjol kepala dia.

8 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Mummy kemas umah..Humairah duduk diam2 tau..jan kacau mummy...kang jatuh lg.. :)

Selamat Berhujung Minggu..!!

Softtouch [Hanim] said...

SAMALAAH KITA DUK UMAH JER...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Salam nieda, happy weekend. Tak pegi ke tengok funfair kat stadium shah alam.

nza said...

bagusnya humaira.....

Farra Dhelina said...

anak2 fra tak serik langsung dh bape kali jth time mop lantai..alahaiii..

εïз mummyHaza εïз said...

atuk ngan nenek yg mane? kim salam yek dr acik Haza... happy weekend..

[S]itie [B]Um [B]Um said...

benjol???? dah gi scan kepala die kat spital??? takut darah beku kat otak..

☆ lieya latif ☆ said...

amboi sonoknye atuk n nenek nak dtg...tak le sunyi umah yeak nieda.....takpe laa en hubby busy pun....kene paham die gak kan...nanti free leh ganti leh pi bawak humaira tomey jalan2...

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails