My sweet story...

My sweet story...

Monday, April 11, 2011

Aquaria part 2

Banyak sangat gambar menarik di Aquaria...
So layan gambar je....

Bodak yang sangat takut fish beso


Adik-adik dari tadika yang excited tgk ikan


Kelakar tak???daddy closed up ikan pari..hehe






Obor-obor


Kenangan sebelum balik...

14 comments:

Farra Dhelina said...

ctknya obor tu kak!

hehe ikan pari tu? wawwww..close up gile! hehe mcm dia tersenyum je..mcm tau2 je org nk ambik gmbr dia

NM02 said...

aduhai... kita yg dekat ngan klcc ni pun tak pernah lagi jejak aquaria.. kesian kan...

Jasfyra said...

besh2..kita pun suka bwk anak2 tgk fish.dah boleh kenal mana satu jaws dan stingray.

maunya humaira xtakot ikan tu..besar gila kan.ikan lg besar dari humaira.hihi

yatie chomeyl said...

sayang humaira kat mommy dia, tu yg takut mommy ke na makan dgn ikan2 tu hehehe

MamaAiman said...

best betul tgk..takpenah lagi g akuaria tu..walopun slalu g convention center tu, lalu ajela tgkk..nanti nak g jugaklah :D

Softtouch [Hanim] said...

cntik2 pic nya nieda..yelah ikan2 tu lg besar dr humaira...suka pic last tu..sweet

Dee said...

ikan pari tu nmpk scary..tp obor2 tu cantik..tp bahaya dipegang..hehe..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

as salam, ngeri tengok ikan pari tuee..

~ana~ said...

excited yea humaira tgk ikan2 tu...

MrS. F!zA said...

wah! ni bru tgk muka ikan pari..mcm muka org kan.

mrs.spicy said...

mulut ikan pari tu sexy. eh. tu mulut ke?

adarnadzmie said...

syokk la humaira n mummy tgk fish2 kecil dan besar... sian humaira takut ngan ikan2 tu...

Ciklinn said...

hihhhi comel lak ikan pari tu.... anak2 ciklinn pun sibuklah ajak kesana... tapi omak eh malas sungguh nak berjalan..

mamalieyna said...

CANTIK...BERKEINGINAN KE SANA JUGAK..TUNGGU SIKIT TIME LAGI..HEHE.. ^_^..SURE HAPPY HUMAIRA TU..

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails