My sweet story...

My sweet story...

Thursday, March 31, 2011

bila Humaira berkaca mata

Inilah jadihya bila Humaira berkaca mata...Sibuk sangat nak pakai. Actually ni cermin mata 3D



17 comments:

anie said...

hahaha..lawak la muka humaira..

Huda said...

maintain cute la mommy :) humaira sgt cute berkaca mata 3D:)

♥ Mrs.Eady ♥ said...

comey comey :)

adarnadzmie said...

sukenya humaira dp pakai spek mata... hehe..
Anak akak yg kecik tu suka sgt nak pakai spek mata akak... risau mata rosak sbb ada power.. mcm2..

NM02 said...

mcm profeser laaaa

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh...mcm profesor serba tau laaa....cute!!~

LiLy @ MumMyQiStInA said...

alolo..comelnye dia pakai spek 3D tu.. :)

rasp said...

hehehehe chomel....

Jasfyra said...

comel!!! siap senyum2 lg tu

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

hahahaha....very2 cute si humairah ni. pandai dah nak bergaya yer.. :-D

~ana~ said...

nieda, mn nak cr erk cermin mata 3D ni erk...

mamalieyna said...

ekeke..tetap comel...cam control2 je dia..tkut jatuh eh..hehe..

mrs.spicy said...

hahaha..humaira dah pandai nak bergaya. lepas ni siaplah baju pon humaira nak pilih sendiri.heheh

yatie chomeyl said...

hidung humaira mancung, laa ahh pakai spek. kalau hidng penyek mcm aunty nih, spek pun melurut je jatuh ehehehe

chugie said...

salam nieda.. lama x jengah sini tau, hadiah nieda tu dah sampai rasanye, tp sy belum masuk kerja lagi..

wah.. besonye speck humairah..

ezan said...

cute! cam ala2 cikgu sabariah dlm cite p.ramlee tu. hehehehe...

Farra Dhelina said...

hahaha comel lahhhhh....

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails