My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, March 16, 2011

Selamat pengantin baru Siti Khadijah dan Khairil

Sabtu lepas, 12 Mac 2011 saya sekeluarga menghadiri majlis perkahwinan saudara di Seremban. Tema untuk majlis perkahwinan warna biru lembut, sejuk mata memandang. Selamat pengantin baru buat SK dan Khairil, semoga berbahagia melayari hidup berumah tangga.

Bila tengok hasil gambar guna nikon coolplix rasa menyesal tak bawa si gedang D60. Gambar kurang memuaskan. Layan ajela gambar yang ada...

Pasangan pengantin sory, gambar blur



Yang ini ok sikit


Pelamin nan indah


Mummy dan Humaira sedondon



Sempat berjumpa dengan dua orang blogger yang selama ini hanya kenal di alam maya je. Pertama, jumpa dengan Liz . Memang dah tau akan jumpa Liz di majlis perkahwinan SK.

Bila dua orang Humaira berjumpa..... Nur Alisha Humaira dan Humaira Batrisyia

Keduanya, jumpa fatih mama Athirah. Sweet Athirah, rambut panjang. Athirah sebaya dengan Humaira. Tak sempat nak ambil pic Athirah.


3 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

selamat pengantin baru buat mempelai...cantik sgt...pelamin cantik....deconye pun cantik...

sonok humaira dpt jumpe geng yeak.....

εïз mummyHaza εïз said...

comel..... baju nieda ngan humaira sama... suke2...

sk said...

nieda..

ety ni.. tq byk2 dtg n sori tak sempat nak borak pjg2. mak nieda pon sy tak sempat jumpa. T_T

anyway, thanx for the entry. mintak save gambar ye.. hehe.. semoga dpt jumpa lg lain kali.. :)

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails