My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, September 8, 2010

Shoping baju anak

Bila dah jadi mummy ni, keperluan raya untuk anak paling excited nak beli. Mummynya takde baju raya pun takpe, asal anak cantik bergaya masa raya nanti. Kalau ada anak gegirl lagi rambang mata nak membeli. Semua pakaian comel2.. Mummy beli yang ada diskaun je.

Pemilik siapakah kaki ini???si kenit mesti nak sibuk juga. 2 helai baju kurung yang comel


Gaun pemberian nenek saudara dan kenalan daddy


Baju raya Humaira


Ni mummy beli untuk pakai harian



Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin. Hari ni kami akan balik Ipoh. Pada yang balik kampung, semoga selamat sampai ke destinasi
.

12 comments:

chugie said...

betul tu nieda, lebihkan anak dr diri kite sendiri..

kirana said...

selamat hari raya...byknya baju diaaaaaaa..

dieha said...

banyaknyer bj raya raye humaira....selamat hari raya aidilfitri..

wahida said...

selamat hari raya utk nieda sekeluarga..drive carefully ye...err...walaupun saya xde anak gegirl, saya pun jenis rambang mata tgk baju gegirl ni comel2 belaka...mesti rembat selai utk anak buah...

Softtouch [Hanim] said...

betul nieda..bila ada anak keprluan anak yg lebih penting...

anak gegirl mmg banyak pilihan baju dia..muza pun rambang mata...

raya sakanlah humaira tahun nie yer..
selamat Hari raya maaf zahir batin

mamalieyna said...

org Ipoh balik dulu ye..org kedah menyusul nnti..hehe..kite esok pgi baru bertolak..huhu..

*waaaah banyak tu baju humaira, betulla tu, ada anak ni, sure anak lebih diutamakan...malah terlebih2 suda..hehe..

*Selamat Menyambut Aidilfitri buar Nida sefamily, moga selamat sampai ye..

~ana~ said...

banyak nya bajju humaira...tu la kan nieda, dah ada anak ni, apa2pun mesti dahulukan anak....

br faham mak kita dulu pun mcm ni kan...

selamat hari raya aidilfitri..

NORMI said...

Wah!! humaira raya sakan tahun ni.. kalah makcik2 kt sini kan.. boleh pinjam satu.. hehe..

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI..
MAAF ZAHIR BATIN..

ummi nia said...

slamat hari raya..

kakyong said...

selamat hari raya nida..
byk nye baju raya humaira...

Ummi Salsabila said...

selamat hari raya aidilfitri nieda..

samalah,baju anak2 lg byk dr maknya

fabulous.farah said...

banyakkkk nyek baju raya humaira..raya sebulan pon boleh macam ni=p

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails