My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, September 22, 2010

raya kedua

Gambar sekitar raya kedua. Sempat beraya rumah Maksu mummy je. Perut meragam masa tu, cirit birit. Ini kes tak hengat makan rendang masa raya pertama. Opah, Atuk dgn Pakcik Humaira pergi Kedah raya kedua, hantar sepupu bertunang.

Anak dara mummy tak mandi lagi. Comel Rabiatul bersiap sedia nak pergi Kedah


Baik tau Rabiatul ni, tak meragam pun ikut nanny dia bermalam di Perak. Mak Ayah si comel ni di KL terpaksa kerja masa raya


Dgn sepupu sepapat Humaira


Dah mandi... suka dpt main HP


Dkt rumah Maksu mummy, bergambar dgn si kembar


Humaira mkn kerepek lagi. Kepanasan... mummy bukakan baju


Sejuk sikit duduk dekat pangkin luqr rumah. Sodap kena tiup angin

17 comments:

Nia said...

gambar 1st tu mcm main cak2 pulak...comel! hehe

Entri Terkini : Aku Kena Serang!

mamalieyna said...

rabiatul tu berpisah ngn makayah?..bagusnye dia, tak meraga, eh..^_^

humaira cekci sekejap,panas kan...^_^

chugie said...

humairah pun suka main hp ye.. cantik baju die!

siannye si kecik yang kena tinggal dek parent tu.. :D

adarnadzmie said...

seronok humaira dpt jumpa sedara nya kan.. selalu ngan mummy jer..

☆ lieya latif ☆ said...

lieya suke pic first tu nieda..kemain humaira terteleng2 kepale nak tgk kawan die heheeheh...comel tau pic suke tuuuu heheeheheheh....

sonok korang beraye kan...tapi lieya pun tak sangkal, mmg raye kali cuacepanas sikit kan....mia mija pun selalu berlenggeng jek kat umah

Huda said...

raya ke 2 huda beraya di sepang saja..hehe..penat gak berjalan umah org tp puas hatila kan dpt eratkan silaturahim :)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

sonotkan lepak reramai kt pangkin..
sambil2 mkn kue raye..
tak sedo abes sebalang.. hihihih

yatie chomeyl said...

sian humaira kepanasan smp kena bukak baju raya dia eh

rasp said...

auwwww cekci humaira!
bestntya dok lepak2 kat pangkin luar tu...

wahida said...

mmg best kan kalau lepak bawah pokok, siap ada pangkin lagi tu...kalau dpt pekena pisang goreng ngan teh...fuh!!! heaven nya dunia..

Ain said...

suka tengok pict. no. 1....

apa la yang disembangkan dorang berdua tu kan....

anie said...

bila la nak panjang rambut humaira nie...rambut ariQ cepat sgt pjg..xlalu nak potong pulak

Dee said...

dulu anak dee pun pengasuh nk bwk balik kg..dee je x bagi..hihihi..tp kalo masa tu kena keje..kena lepaskan gak lah..huhuhu..

comel betul budak2 tu kan..si kembar tu pun..

[-suziey-] said...

mcm adik badik je humaira ngn rabiatul..hiks..

best btl humaira mkn kerepek yek..

YanDarwisy said...

Skrg dah pandai main hp. Esok dah pandai mintak laptop, humairah nak updated status...ha..ha..ha..

Mrs.Eady said...

sgt comel pkai tudung lagi si kecik humaira nih!hehehehe....so cute!

ape pun syokkkkk nyer tgk duk kat pangkin luar umh tu..jeles ar sbb takde kg!

Farra Dhelina said...

memana budak mesti suka main hp kan..fra pya smpai naik lunyai dikeje kan budak2 ni...hiashhh

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails