My sweet story...

My sweet story...

Tuesday, September 7, 2010

Humaira tolong nenek

Rajinnya anak dara mummy tolong neneknya susun biskut raya. Sama sibuk dengan nenek dan atuknya. Nenek Humaira layan je cucu sorang ni buat sepah, siap pesan dekat Humaira, biarlah Humira nak usik barang2 dapur..nanti dah besar nanti rajinlah ke dapur dan pandai masak.

Dapat periuk dengan senduk


Tolong nenek masuk biskut raya dalam balang. Nak bagi dekat Opah Perak



15 comments:

maszmadi said...

wah!!! wajinnyer humaira tolong nenek wat kuih yerk..... lpas ni leh tolong auntie masz lak yerk..... hehe

Jasfyra said...

mak kita pun ckp gitu wak..dia kata biar je anak tu nk wat apa..kalo dilarang kang besar dia jd mls sbb masa kecik kita tegah..masalahnya mummy dia yg mls nk ngemas balik..hahaha

YanDarwisy said...

Wah...gigihnya anak kecil ini nak sambut raya. So kiuttt! mcm ni nenek x jadi marah.

☆ lieya latif ☆ said...

rajinnye laa anak dare ko ni nieda....meh laa tlg auntie kat umah plak heheeheheh.....die dah berani ngan atuk n neneknye kan nieda.....

nieda, selamat hari raye maaf zahir batin ....moga bergembira di hari lebaran....

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

wah wah, ada pembantu atok dan nenek ni.. senang hati nenek sebab ada cucu rajin cenggini

Huda said...

rajinnya humaira :)

Softtouch [Hanim] said...

rajinnye anak dara sorang nie..nak plak dia ngan nenek n atuk yer..

wahida said...

rasa geram je dgn pipi humairah tu...meh auntie sayang sikit...mmmuuuaaahhhh!!!!

MamaYatie said...

amboi..rajinnya humaira..senang keja nenek yer..

p/s: sesekali tngk muka humaira mcm anak erra fazira..cuba nieda tngk iklan johnson tur..hihi

p!nkerton said...

hehe tu humaira tolong masuk dalam balang ke dalam mulut tu? :D

~ana~ said...

adoi...berkenan la nak buat menantu gini....

hah3x....

selamat hari raya aidilfitri buat nieda sekeluarga...

hati2 memandu bila pulang ke kg..:)

Ena said...

heheh..
tolong nenek yeh!
bagus2x..

Nia said...

alahai,..comelnya dia! dia pun pandai nak tolong jgk tu..hehe.

Farra Dhelina said...

rajin nya tlg nenek ye humaira..

* kak, jemput amik kad raya ye :)

Dee said...

rajinnya anak dara ni...kemain lagi..leh ar tlg mama dia nti..

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails