My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, June 9, 2010

Humaira yang suka main suis elektrik

Rumah mummy semua suis rendah. Senang sangat Humaira nak main. Tangan kecik ni suka sangat mencungkil suis dengan jari. Risau kalau terkena renjetan elektrik. Masa mummy pergi Giza ada kedai baby, jumpa 'shock guard bumble bee'. Mummy beli dengan harga RM7.90, ada 6 pcs

Keep Your Child Away from Electrical Shock:

  • Prevent children from inserting their fingers or other objects into electrical sockets.
  • Fit in all standard electrical sockets.
  • Highly reduce the risk of electric shocks or shortcircuits.
Shock guard credit to MR google


Bila dah letak dekat suis, apalagi membebel Humaira. Hahah

15 comments:

ezan said...

ezan pun nak kena cari gak ni.. sarah suka sgt tarik plug tau.. bahaya!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Baguslah ada menda alah ni..Lily pon kena beli gak nih..Qis suke gak main2 suis..kat umah ni pon suis semua rendah.. Pernah skali tu dia main2..terkena renjatan..pa lagi..nangis lah..Tp x serik2 gak..adeii..

chugie said...

emm bagus bende ni nieda.. nampaknye sy pun kene g carik gak ni. fatin pun suka main tekan2 suis tau..

Jasfyra said...

yeah,bagus menda ni.kitorang beli kt ikea

☆ lieya latif ☆ said...

bahaye tu nieda....mmg kene buat sesuatu.....lieya dulu tampal pakai plaster....

mamalieyna said...

bagus eh benda ni..cam arif pun suke sgt main kt situ..hikhik..terkedu ye humaira, tokleh cungkil2 ngn jari comel tu.. =P

Huda said...

bagus ni..huda pun dok cari2..husna suka main suis plug tu..bahaya :)

MUMMYAR said...

bagus kan camtu...selamat tuk budak2...maklum la,kadang2 kita x perasan ye tak....

wan sujaihah said...

wah humaira leh jadi pegawai JKR ni...

akak baik2 yer...elektrik ni memang bahaya..

fabulous.farah said...

huhuhu..selamat sikit kan..bagus2

~ana~ said...

bagus la mende ni..nak kena cr nih..tp so far, ajmal xde la suka g main kat plug nih..papa dia dah bg warning awal2 kat dia...tu bahaya..seb baik dia faham..

Softtouch [Hanim] said...

bahaya tu nieda...kecik2 dah pndai membebel yer...

p!nkerton said...

mmg kena pasang benda ni, idak kalu, drg asekkk la nak cucuk2 dgn jari kan.. huhu bahaya..

fazlinil irma said...

humaira buat muka x puas hati tu.. :D

Ibu Ayra said...

keselamatan harus diutamakan... mummy sayang humaira, sebab tu mummy palamkan semua plug2 tu... mummy takmo apa2 yg tak dijangka jadi kat humaira... jgn marah mmummy tau...

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails