My sweet story...

My sweet story...

Tuesday, June 8, 2010

Embah Humaira datang lagi...

Jumaat lepas Embah datang lagi melawat Humaira. Cucu kesayangan katakan....Mula-mula Embah call daddy tanya bila nak balik kampung, kami tak dapat balik dalam masa terdekat ni sebab minggu ni nak balik Ipoh (x sabar nak balik, lama gile tak balik kg)..Jadi Embah datang rumah nak tengok cucu kesayangannya. Layan gambar saja..

Humaira dgn Embah


Dalam kereta nak pergi PJ


Dekat rumah makcik di PJ

15 comments:

wan sujaihah said...

manja nyer dia...teringat plak saya kat atuk omey...merangkap ayah saya

mummyar said...

embah tu makna nya nenek/atuk ye...hehe...selalunya panggilan tuk org jawa kan?ank2 ai pn panggil embah gak,tp pada moyang nya...embah yot...hihi

☆ lieya latif ☆ said...

amboi2...sukenye nenek datang ......cucu kesayangan nie.....untung humaira atuk n nenek dtg selalu...nak manje2 ngan cucu laa katekan hik hik hik...

lieya teringat dulu, mia mija takut gile ngan atuknye...skrnag ni plak, kemain kamcing...kalo balik kg tu, petang2 sure ilang naik moto ngan atuknyer heheeheh

Huda said...

bestnye atok humaira dtg melawat..hihi..atok husna x dpt dtg wat masa ni, kakinya lom baik lg :(

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

saya pun panggil atok saya embah. anak2 saya panggil embah yot...hehe. org jawa la katakan....

Softtouch [Hanim] said...

cucu sorangkan..mestilah cucu kesayangan...nanti dah besar mesti melekat jer ngan embahnya tu...

chugie said...

mesti humairah di sayangi dan di manjai oleh embahnye kan??

tengok lah pic tu.. bukan main lg die!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Manja nyer Humairah ngan Embahnyer.. :)

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah bukan main manja lagik humaira ye...mesti cucu kesayangn ni ek

ezan said...

untung jd cucu kesayangan ni tau... leh demand macam2.. hehehe... mesti embah selalu rindukan humaira tu.... :)

fabulous.farah said...

huhuhu..atuk2 rindu cucu dia..embah tu bahasa ape ek?

~ana~ said...

humaira manja betul dgn embah nya yea..:)

mamalieyna said...

alala boleh bermanje2 ye humaira jumpa mbah.. ^_^

Asikah Dani said...

sgup embah dtg jauh2 nk tgk cucu kesayangan dia,,hehe...

nieda said...

farah: embah bahasa org jawa..

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails