My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, June 29, 2011

Upin & Ipin di Pesta Buku Selangor 2011

Semalam bawa Humaira ke Pesta Buku Selangor di Shah Alam Convention Centre (SACC). Tengok website PBS hari Selasa dan Rabu Upin dan Ipin akan memeriahkan Pesta Buku tersebut dari jam 2.00 petang sehingga 3.00 petang. Haruslah bawa si kenit ni, dia memang peminat no 1 Upin & Ipin. Dekat kawasan perumahan mummy memang banyak tampal banner pesta buku dengan gambar Upin Ipin. Setiap hari lalu kat kawasan banner tu mesti sebut PI PIN.

Samapi di SACC dalam pukul 2.10 ptg, Humaira dah excited dengar lagu Upin & Ipin. Sekali mummy tunjuk maskot Upin & Ipin, terkedu sekejap. Hehe..Rupa2nya penakut bila tgk Upin & Ipin lagi besar dari dia. Peluk mummy kuat2, pegang mummy erat2..haha..Masa Upin & Ipin hulur tangan nak salam dengan Humaira cepat2 dia sorokkan tangan. Apalah budak tecik ni, babab nanti. TAPI bila Upin & Ipin jauh dari pandangan mata dia, sibuk ajak pergi dekat, dah dekat PENAKUT plak...

MC tengah panggil kanak-kanak untuk main games bersama Upin & Ipin


Tiup belon sampai pecah..comel je kanak2 ni tiup.penuh perasaan


Seisi bergambar bersama Upin dan Ipin. Mummy tak berani nak dekat bila Humaira peluk sekuat hati, penakut rupanya. Tak berkedip pandang upin, sekali upin pusing belakang terus peluk mummy sekuat hati..


Ipin buat muka comel


dan Upin


Lastly..mummy pula yang excited nak bergambar dengan Upin & Ipin.



* Hari ni masih ada peluang lagi nak tengok Upin & Ipin pukul 2.00 - 3.00 petang di SACC

9 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

hikhikhik..mama excited tu biase :)

Huda said...

hehe..teringat masa upinipin duk join s26 edar sample susu kat r&r ayer keroh. kebetulan kami benti situ, husna nampak upinipin suka, tp bila suh dekat takut :)

adarnadzmie said...

sukenya humaira dpt jumpa upin dan ipin...

Bionic women said...

pukul 2=3 x sempat ler nak pegi..huhuhu...tapi nak gi terjah jugak, nak cari buku

~ana~ said...

mummy ke humaira yg excited nih..:)

mamalieyna said...

oooh ada eh..eina g ari tu, ingt ada upin ipin..rupanya maskot lain..hu~ tp mmg dpt agak,sure dak arif pun fenakut...ngee...tgk dlm gambar excited la...tp bila tgk real maskot sure takut cam humaira jugak...walhal minat tuh..ihiks..budak2.. ^_^

yusyanti said...

kebetulan entri kita sama pasal jumpa upin ipin. Tapi ada insiden ta kbest. Orang berebut nak bergambar dengan upin ipin. anak saya si IR pun dari jauh suke n senyum. Bila dekat cam takut2 dgn upin ipin. Sudahnya nampak mcm maknya yg lebih2 nak bergambar. Hahahahah

Softtouch [Hanim] said...

sukalah humaira dpt tgk upin ipin dia tu...mak2 mmg sellaunya lebih excited dr anak2...samalah muza..hehehehe

Farra Dhelina said...

bestnya..ni klu bwk dgn mirza, qaseh ni..msti excited ni!

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails