My sweet story...

My sweet story...

Thursday, June 16, 2011

Office daddy

Humaira ikut daddy pergi ofis lepas Magrib Isnin lepas. Daddy dah lama tak masuk ofis, buat kerja dari rumah je. Daddy datang ofis nak check surat dan buang benda yang dah expired

Humaira nampak gambar siapa tu???becok betul mulutnya


Humaira punya aktiviti. Main barang kenangan mummy bagi kt daddy masa bercinta dulu..Hehe


Printer yang sudah modified. Toner colour kt luar. Dulu printer ni kt rumah, bila dah modified daddy bawa ke ofis. Nanti ada pula aktiviti Humaira dengan printer ni.


Kalau saya dapat bilik mcm ni, mesti kemas dan teratur..Daddy punya rak buku sakit mata memandang. Huhu


Dulu kemas je meja ni, sekarang tidak lagi..


Gambar desktop PC daddy.

7 comments:

~ana~ said...

wah...gmbr humaira kat desktop pc daddy tu....:)

adarnadzmie said...

sukanya humaira d ofis abahnya...

yatie chomeyl said...

bagusnya hubby u siap ada gmbr kawen kat ofis

ieda said...

wah2 rajinnya humaira ikut daddy .. ermm lepas nie leh tolong daddy berkemas puleee :)

Softtouch [Hanim] said...

ofis kat pundak perdana kannieda?sgt nostalgia tmpat tu....heheheh

Huda said...

husna pun selalu ikut abahnye g opis time weekend or malam :) menyepah kerjanya :)

phentermine said...

Phentermine...

nice post thanks for sharing.

http://www.PhentermineHome.com/

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails