My sweet story...

My sweet story...

Monday, June 13, 2011

Acuan ais krim yang cantik

Masa pergi Pandan bakery di Seksyen 7 Shah Alam terpandang acuan ais krim yg comel. Tak fikir panjang terus beli, harga pun murah je, rm6.50.

Dengan semangatnya terus nak cuba buat. Sekali tgk stok milo kt rumah dah habis, tinggal satu paket kecil milo sejuk. Jadilah terus bancuh dapat isi dalam acuan dua je. Selebihnya guna sirap je. Next time boleh cuba perisa kacang merah atau cendol pula. Mesti sedap

Inilah acuan aiskrim yang dah keras, Satu lagi tu sudah hilang. Siapa ambil???



Humaira yg ambil. Orang pertama yang rasmikan

7 comments:

Huda said...

alahai mmg comel acuan ais krim ni :) humaira sukala dpt makan ais krim home made :)

Dee said...

mmg cute..tp kat umah dee husband marah..nti anak2 ulang2 makan aiskrim..pastu startlah demam, flu n batuk..huhu..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

comelnye acuan aiskrim tu..
mcm model yg menggayakannye tu juga..comel.. ;)

~ana~ said...

yummy...untung humaira dpt mummy rajin mcm nieda..mkn aiskrim je la lepas nii..:)

mummyar said...

ala bestnya...i nk try beli jugak la....susah x nk carik kedai nya? tau la budak2 kan suka ice cream....thax 4 sharing ye...

nieda said...

mummyar: senang aje kedainya.. Belakang Jakel Shah Alam. Kedai tu sederet dengan restoren upin ipin dan wong solo

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

boleh cari niee...cute lerr

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails