My sweet story...

My sweet story...

Monday, March 8, 2010

Humaira demam

Sian anak mummy, deman sejak mlm Ahad lagi. Mummy dah perasan, sabtu ptg badan Humaira dedar, mlm tu suhu makin tinggi. Seingat mummy last Humaira sakit bulan 8 tahun lepas. Parent mana yang sanggup tengok anak sakit kan..

Terbaring jer dia tak aktif mcm selalu, makan pun kurang. Mummy memang kerap bagi direct breastfeed sekarang supaya cepat recover. Get well soon my dear...Mummy rindu sangat keletah Humaira yang lasak...

Sian dia, mata pun kuyu jer


Sehari sebelum demam, suka org tiup perut dia..

11 comments:

ezan said...

get well soon humaira.. rajin2 makan ubat k... sian dia.. mata kuyu tu mesti xlarat sgt dah tu.. :(

Ena said...

Alahai ciannyer..

Moge cepat sembuh ye sayang..

mamalieyna said...

hoho..moga cepat sihat ye humaira..demam nak leh akal baru tu..^_^

Momma Mia said...

alahai sian nya Humaira. Puh puh puh... semoga cepat sembuh sayang!!

Mrs. Amie said...

ala siannya dia.. get well soon sayang!!!

☆ lieya latif ☆ said...

siannye humaira.....demam beralih bulan yeak nieda....mija pun demam gak....tu yg die tak gi sekolah ari nie...susah ati kalo anak demam ni kan.....kalo boleh bilar laa kite yg amik demam tuh....

p!nkerton said...

get well soon humaira.. cian dia demam..

hushuss said...

ala...Humaira geng dgn hazrat ni, sama2 demam. serabut tgk anak demam kan, risau sgt2 sbb dia org tak lalu mkn, asyik meragam, tidur pon tak nak, kan nieda?

Humaira cepat2 baik tau. sian mummy.

Nieda, huspa tgk Humaira makin berubah, nmpk mcm muka En. Nizam pulak sekarang. ye tak?

Huda said...

get well soon humaira~ sian dia demam smpi betepek2 :)

Softtouch [Hanim] said...

ciannye humaira demam..mmg kalu anak demam mesti kira rindu keletah dia..risau sbb dia xmcm selalu..tp bila dia sihat rase geram jer sbb lasak sgt kan kalu demma mulalah rindu2...semoga humaira cpt sembuh

Softtouch [Hanim] said...

ciannye humaira demam..mmg kalu anak demam mesti kira rindu keletah dia..risau sbb dia xmcm selalu..tp bila dia sihat rase geram jer sbb lasak sgt kan kalu demma mulalah rindu2...semoga humaira cpt sembuh

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails