My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, October 26, 2011

Menu hari ini

Lambat bersiaran hari ni..Kepada yang beragama Hindu Selamat Menyambut Hari Deepavali. Hujan sepanjang hari, seronok kalau dapat melayan mata. Hehe takde maknanya kalau ada budak kecik. Kena melayan dia ajelah kejanya.

Tengahari tadi masak ikam siakap kukus chinese style. Bau minyak bijan sangat wangi. Resepi saya ambil dari SINI


Sotong goreng tepung.


Kailan ikan masin


Petang tu pula buat homemade burger dan homemade kuah yong tau fu..Mood rajin betul hari ni. Hehe. Resepi ambil dari SINI


Homemade burger dah pernah buat dulu. Cuma saya tak guna sos worcestershire. Rasa tak yakin pula, so ganti dengan sos tiram. Bawang pun tak letak. Resepi DI SINI

8 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

terbaeekkkkk..
kite menu ikan tongkol singgang aje.. ;-p

mamalieyna said...

enaknye nampak..rajin betul nida bab2 mencuba resepi ni kan..eina ni haih..malas je nak mencuba2..hee~

anie said...

aduh rajin sungguh mummy humaira nie...
bagus..bagus..

~ana~ said...

wah....marvelessss.....nieda sgt rajin..:)

adarnadzmie said...

semua menu nieda ni sedap2 belaka...nyummy...

:: Mrs.Eady :: said...

terbaeeekkk...!!!nyum nyum nyum...

Softtouch [Hanim] said...

nyum nyum....paling suak berger tu...rajin awk nieda...

mrs.spicy said...

saya nak try buat ikan kukus guna respi ni harini.nyum2

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails