My sweet story...

My sweet story...

Monday, October 10, 2011

Mee bandung Muar

Khamis minggu lepas balik kampung Muar sempatlah merasa makan mee bandung Muar. Dah lama teringin nak makan. So minggu lepas MIL cuti masak bolehla pekena mee bandung Muar. Balik Muar pun sehari je, petang khamis sampai sana, jumaat pagi dah gerak balik Shah Alam. Itupun sebab nak ambil mertua dari Muar untuk hantar ke Kompleks Tabung Haji Kelana Jaya menunaikan fardu haji. Alhamdulillah dah selamat sampai ke Madinah semalam lebih kurang pukul 4 petang.

Kami pekena mee bandung Muar di Tanjung Agas. Sedap...Leps ni nak cuba asam pedas pula. Hik


Inilah kedai Mee Bandung Muar di Tanjung Agas


Selingan....budak kenit ni tak serik lagi main pintu. Baru je 3 minggu lepas terkunci ni dah main ensel pintu rumah nenek dia pula. Memang kena selalu awasi si kenit ni, tombol pintu bilik rumah nenek semuanya jenis kukuh. Minta dijauhkan...

9 comments:

lieyalatif said...

ekeekekeek...mmg minah pintu lee humaira nie....moh kite bagi name humaira albab keh keh keh ....


mmg nampak sedap laa nieda...tu le, org kate kalo nk pekene mee bandung terbaik kene gi muar betol2 he he he.....nasi beriani plak kat batu pahat....jenuh nak berjalan kalo gitu ekekeekek

~ana~ said...

nieda. sgt terliur ok...

wan sujaihah said...

huh ..akak kena banyak aware la kan...anak bijak camtula kan..semua ia nak explore :)

Dee said...

pandai kunci tu..pandai ke buka? huhu..

Softtouch [Hanim] said...

mmg sedaplah sbb mmg betul pergi muar kan....

kene tgk betul2 humaira tu...humaira albab boleh x?hehehehhe

mamalieyna said...

mesti lazat kan...eina tak pernh merasa lagi..

alahai humaira, budak2 mmg tak reti serik..huu~

Lily@MamaZaraZareef said...

dah lama sgt2 tak pekena mee bandung kat muar..dulu2 slalu pi lepak kat area2 tjg emas tuh..skang nk makan mee bandung, masak sndiri jekla guna perencah mee bandung muar tuh..hukhuk..

ct rahani said...

last try mee bandung muar kira2 5 tahun yg lepas.. bila la ader peluang nk gi repeat makan.. hehe..

x boleh nk wat ape la kalau dh humaira mmg minat ngan pintu.. hehe..

p!nkerton said...

adehhh terliur tgk! slurpppss ;p

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails