My sweet story...

My sweet story...

Friday, October 21, 2011

Main bubble

Humaira main bubble. Geramm juga ini bodak nak main kat dalam rumah. Dah 2 kali mop lantai gara2 Humaira main dalam rumah. Licin sangat lantai. Satu hari tu ajak dia main kat luar sampai puas. Bukan apa, nak habiskan bubble je. Heheh

Cik adik manis ni hanya memandang je bubble tu..


Peace ya...


Daddy melayan anak daranya..

8 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

suka suka suka :)

εïз mummyHaza εïз said...

nenda vogue singgah jenguk humaira... :)

Anisa Hang Tuah said...

happy nya dia dpt main bubble```

~ana~ said...

nieda, ana ada beli sebotol besar, rm5 je...tahan lama sikit...tp mmg jenuh la nak mop lanntai lepas tu..hu3x..

ezan said...

marea pun suka main bubble. mummy marea lg la.. :p

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

alya gitu gak, nek segan kaki ni melangkah dlm umah..
berbotol2 buih tu ada, x abes satu- satu..
kalo jumpe pantang tak beli.. huhuhu

wan sujaihah said...

seronoknyer dia dapat main buih...

ct rahani said...

sama gak ngan aidil.. suka sgt kalau dpt main bubble.. tapi mmg awal2 dh pesan ngan dia main kt luar..

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails