My sweet story...

My sweet story...

Tuesday, October 11, 2011

Hantar mertua ke Tabung Haji Kelana Jaya

Penerbangan emak dengan ayah pada hari Ahad, check in pukul 1.30 pagi. Sampai Kelana Jaya petang Jumaat, mereka memang decide nak bermalam di Tabung Haji supaya senang saudara mara nak datang menziarah.

Banyak sangat dugaan mereka untuk pergi haji tahun ni tapi alhamdulillah semua urusan dipermudahkan. Ini kali ketiga ayah dan emak pergi menunaikan fardu haji.

Malam pertama ayah di Tabung haji Humaira dapat belon Upin Ipin...Kat rumah ni dah penuh dengan benda alah ni


Ini pula hari kedua di Tabung Haji, dapat belon Mickey Mouse pula. Nasiblah malam kedua ayah dengan mak nak berlepas ke Madinah dah..hehe


Melepak di cafe tabung haji. Hujan lebat sangat malam tu. Emak ayah saya pun turut serta malam tu


Beg dari pihak tabung haji. Jemaah haji banyak dapat sumbangan. Macam2 ada, dari penjagaan diri sampailah ke prepaid masa di Mekah nanti


Ramai umat manusia menghantar saudara mara

10 comments:

ct rahani said...

semoga mertua nieda selamat pegi & kembali.. dan semoga mendapat haji yg mabrur.. amin..

:: Mrs.Eady :: said...

semoga dipermudahkan semua nyer & semoga selamat pergi dan selamat kembali..

Dee said...

moga mendapat haji yg mabrur..

lieyalatif said...

seronoknye...bile pula turn kite....

semoga mendapat haji yg mambrur dan beroleh kesihatan yg baik sepanjang di mekah....

amiey lee said...

huhu alahaiii seronokkknyeeeeeee

blum ada rzeeki nk hanta mak n ayah ke sana

~ana~ said...

semoga semua nya di permudah kan...semoga PIL nieda selamat pergi dan selamat pulang..amin..

ieda said...

kejam celik kejam celik sampai sudah bulan haji kan .. kejap je masa berlalu .. sedar x sedar kita dah nak sampai penghujung tahun ..
alhamdulillah peluang MIL nieda ke tanah suci ..
semoga perjalanannya di permudahkan allah :)

MrS. F!zA said...

sy sekali je pngalaman htr org gi haji..thn 1999..

MamaYatie said...

Semoga Allah taala permudahkan urusan mereka berdua, selamat pergi & selamat kembali...amin!

humaira, autie rasa ni kali ke 3 dah kot tngk belon upin ipin humaira...hehee

Softtouch [Hanim] said...

semoga PIL nieda selamat pergi n selmaat kembali..semoga semuanya dipermudahkan..aminnn

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails