My sweet story...

My sweet story...

Tuesday, October 18, 2011

3 dara pingitan

Mood menulis semakin merundum..Layan gambar ajelah. Setiap gambar ada cerita sendiri...

Anak sapelah ni, macam minum candu je semuanya..hihi

Dari kiri, Humaira, Aliyah dan Insyirah. Suka Humaira ada geng.


Anak dara sorang ni, suka main make up. Yang ini aunty tolong make up kan. Lepas make up haruslah buat persembahan..Indah dunia mereka, penuh warna warni kan..


Belajar dari kakak Insyirah. Balik rumah terus Humaira minta mummy nak tekap. Mula2 mummy pelik apa bendalah tekap ni. Mengamuk jugalah si kecik ni. Last2 ambil tangan mummy tunjuk kat meja solek..owh nak make up. Kadang2 pening dengan bahasa budak2 ni..

Mula2 elok je suh mummy letak eye shadow


Lepas tu nak letak lipstick sendiri



Tantik katanya..huhu..Dah ada improvement bab posing..

8 comments:

lieyalatif said...

amboi, kemain lagi si humaira....bermake up bagai hah...mmg camtu laa kalo ade anak dare nieda oiiii...sikit2 mmg suke bab2 make up nie....ade jek laa die cube...lipstik pun pandai pakai sendiri hah he he he....

ieda said...

ahahha yg kiri sekali akak kenal
humaira ...
hurmm kemain layiee humaira .. pandai tenyyeh muka tuu :)

anie said...

hahaha..nak tekap jugak...ala comei je
pasni mummy dia kena sorok la makeup sumer..nnt bila nak pakai takut tinggal bekas je..hihihi

ezan said...

pandai bergaya la humaira ni.. tu la dah lama x singgah blog nieda. tgk2 humaira dah anak dara dah..:)

~ana~ said...

wah...anak dara nieda dah pandai bersolek..:)

Lily@MamaZaraZareef said...

hihihi..comei jek humaira sebut 'nak tekap' yek..pasni kompem pndai nk mekap2 sndiri plak..sama mcm perangai zara..buat tk bersalah jek amik mekap mama wat mcm harta sndiri..=p

♥ Wina ♥ said...

amboiii!

gambar last x tahan tu..cantek punye posing :-)

mrs.spicy said...

huhuhu...dah anak dare~

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails