My sweet story...

My sweet story...

Thursday, July 7, 2011

Aktiviti memasak hujung minggu lepas

Weekend lepas tak pergi mana-mana pun. Mengemas rumah dari pagi sampai tengahari. Lunch pula masak nasi goreng cina dan chicken chop bersama blackpepper sause. Memang licin la, pagi tak makan apa2. Simple je, tak sempat nak buat coleslaw atau sayur bagai, lapar punya pasal.



Petang tu teringin nak makan kuih kaswi. Semua bahan ada di dapur so terus buat. Resepi di SINI. Saya guna separuh je dari adunan dalam resepi tu, itupun dah banyak.

Panas lagi baru lepas masak



Taraaa..Tak sangka Humaira suka sangat, 3 biji dia makan

8 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

pandai nyer mama humaira ni...:)

Vna Sandhu said...

sedapnyelah nasi grg cina tue..my fav tau!

wina pun sama, bile dh lapar & xde masa, nasi goreng je lah menunye :-)

~ana~ said...

wah....dua2 menu nmpak best..:)..rajin nieda nih..:)

Ibu Ayra said...

kalau gitu rupanya ros panggil kuih lompang...

zaidah said...

pose hari nie...tengok gambar tu terus mcm teringin plak...heee nafsu2...

Huda said...

sedapnye nasi goreng cina n ayam black pepper :) kuih kaswi pun sodap :)

Bionic women said...

bestnya kuih kaswi tu..huhu

Softtouch [Hanim] said...

rajinnya dia...pndai humaira mkn kuih kaswi yer...lps ni mummy dia leh buat lagi...

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails