My sweet story...

My sweet story...

Friday, July 8, 2011

Mummy milks is best



Tersenyum tengok gambar ni. Pandai Humaira bila mummy kata baby lapar, secara spontan terus breastfeed her baby.




* Hari ni mahu pergi UiTM, nak tgk karnival Siti Nurhaliza bersempena setahun produk simplysiti. Takde rezeki nak pergi konsert malam gala simplysiti malam esok, Humaira takde orang nak jaga. Yang menariknya hasil kerja tangan pelajar UiTM akan digunakan seperti dalam bidang muzik dan fesyen. Tak sabar nak tengok Dato Siti mengenakan pakaian hasil kreativiti pelajar UiTM.

6 comments:

Vna Sandhu said...

pandainye Humaira...so suweettt :-)

lieyalatif said...

hahahaahahah....gile comel okey pic ni.....adoi humaira...clever gurl....selalu die dok nenen ngan mamanye....ni die pplak nenen kan doll die...adoi...lawak laaa....

Huda said...

comel :) kelakar pun yer :) kim salam siti ek :)

ezan said...

betul2... suka tgk humaira camtu. semoga bila masanya nnt humaira pun breastfeed cucu nieda. amin. :)

Softtouch [Hanim] said...

pndainya humaira nk bf doll tu..dia tgk nieda bf dia, tulah humaira ikut tu.,..

~ana~ said...

clever girl....:)

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails