My sweet story...

My sweet story...

Friday, July 29, 2011

Aktiviti wajib Humaira bila balik kampung

Kalau balik Muar tak sah kalau tak mandi dalam bathtab. Penat mummy nak menunggu, selagi tangan tak kecut jangan harap cik adik manis ni nak keluar.



Main perkakas masak Embah aka nenek Humaira. Balik Muar memang wajib benda ni. Mummy malas nak bising dah. nanti Embah kata...biarlah nieda, dah besar nanti rajin Humaira tolong buat kerja rumah..Amin...


Sedapnya Maira masak....



Aktiviti kacau Embah pula....

Embah tengah sediakan bahan2 untuk buat laksa Johor. Cik adik manis ni sibuk nak tolong bersihkan taugeh. Habis semua dipatahnya..


Makan spaghetti pula. Suka pula cik adik manis ni. Nanti mummy masak spaghetti ye.



* Seronok ada anak, lihat keletah dia buatkan hati yang panas bisa sejuk... Biar penat macamane pun, bila terpandang muka anak hilang semua penat lelah. Kadang2 hangin juga bila terlampau banyak akal, kena juga marah tapi saat dia tertidur rasa syahdu je. Indahnya perasaan ni kan...

*Hari ni 29 July my mom birthday....Selamat Hari Lahir Emak. Semoga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan. Luv and will always luv u...

3 comments:

NonaFauzi said...

anak suke mandi manda..apsal ko x join je sekali nieda

Huda said...

suke sgt tgk keletah anak2..melihat mereka membesar kan :) humaira nnti dh beso leh tolong mummy masak :)

Lily@MamaZaraZareef said...

wah3x..beshnye umah nenek humaira siap ada bathtub yek..zara nk mandi bathtub kena tunggu time holiday kat hotel jek..ehehehehe..nway, slamat hari lahir buat nenda humaira tu yek..semoga sntiasa sihat hendaknya..=)

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails