My sweet story...

My sweet story...

Saturday, January 16, 2010

Favorite port Humaira

Port favorite Humaira mencari ilham, tadaaa...

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Hehe, bawah meja best boleh main nyorok2 dengan mummy dan daddy


Posing baik punya..

7 comments:

mamalieyna said...

alahai kiutnye humaira dok bwh meja makan eh..hehe..cam arif dl ler.. ^_^

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh..ape laa anak dare ni buat bawah meja nie.....he he he...comel tgk.....mmg port syok budak2 laa nieda bawah meja nie kan...tapi tu ar kene makesure takde bende2 kecik kat lantai....budak baye humaira ni suke mengutip n masuk mulut heheheeheheh....

kiut tgk humaira....

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

wah..sudah reti main askar2 daaa...ni patut pasang towel kat perut dia..so dia leh tolong mop bwh meja tu..huhuhuhuhu

ezan said...

hahahaha.. nanti humaira main bawah meja je la ngan sarah.. ada geng sket.. suka sgt duduk bwh meja nape tah.. ada harta karun kot kat bwh tu....:P

Softtouch [Hanim] said...

bwh meja yer humaira...he he he..comel jer posing..merayap sakan yer...

Farah said...

hehe port baik punye kan humaira.

- Leena - said...

sama dgn ank buah aku si syaza tuh, klu nok maen mesti cri bwh meja...

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails