My sweet story...

My sweet story...

Saturday, January 9, 2010

Mana Humaira?

Ada satu hari mummy tgh masak dekat dapur, Humaira mummy tinggalkan dekat ruang tamu. Sesekali mummy akan jenguklah dia, takut juga kita buat aktiviti dekat dapur, si kenit ni pun ada aktiviti sendiri di ruang tamu. Berderau darah mummy tengok Humaira dah tak ada dekat ruang tamu. Cari punya cari rupa-rupanya dah ada dalam bilik. Walaupun belum pandai merangkak, dia punya mengesot ke depan punyalah laju. Habis satu rumah dia ronda. Sekarang ni pula cubaan untuk memanjat. Memang mata kena selalu perhatikan Humaira ni.

Aik dah ada kat bawah meja pula...

2 comments:

Softtouch [Hanim] said...

amboi explore satu rumah nmpaknya humaira..he he he..budak besar gitu mmg nieda..kang dia start bjalan, nieda plak yg xlarat nk tgk2 dia..he he he

mamalieyna said...

yeeeah sesi menerjah sana sini sudah bermula eh..hehe..mmg kena perhati ler sllu, pas terjah jumpa smthing terus masuk mulut la tu.. ^_^

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails